Вниманию клиентов!
Как оплатить кредит онлайн в условиях карантина

Узнать больше

Фахівець відділу сервісу

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ФАХІВЦЯ ВІДДІЛУ СЕРВІСУ (ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ)

 

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

  • вища, неповна вища освіта;
  • знання ПК на рівні впевненого користувача (MS Office, e-mail, Internet);
  • хороша дикція, вільне володіння українською та російською мовами;
  • комунікабельність;
  • здатність швидко навчатися.

 

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • обслуговування вхідних дзвінків існуючих і потенційних клієнтів;
  • надання консультацій щодо банківських продуктів
  • дотримання норм та стандартів обслуговування;
  • реєстрація причин звернень клієнтів, реакцій на пропозиції, результатів продажу, побажань, прохань і скарг.

 

РОБОТА З ІДЕЄЮ – ЦЕ:

  • Робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • конкурентна заробітна плата;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку;
  • внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

 

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду.

Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Офіційна сторінка 'Ідея Банк' у Facebook https://www.facebook.com/ideabankua/

Вид занятости:
повна
Контактное лицо:
HR
Телефон: