Вниманию клиентов!
Как оплатить кредит онлайн в условиях карантина

Узнать больше

Начальник відділу методології клієнтської підтримки

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ  НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ МЕТОДОЛОГІЇ КЛІЄНТСЬКОЇ ПІДТРИМКИ

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

  • досвід керування командою по напрямку клієнтської підтримки; 
  • досвід роботи з системами  банківського дистанційного обслуговування (Інтернет / мобільний банк, бот);
  • навики систематизації і структурування різнорідної інформації;
  • готовність до скрупульозної роботи з програмним забезпеченням;
  • успішний управлінський досвід;
  • розуміння продуктів банку.

ЦЕ БУДЕ ПЛЮСОМ: (якщо потрібно) 

  • знання Corezoid.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • управління бізнес командою клієнтської підтримки дистанційного обслуговування фізичних осіб;
  • аналіз процесів, пов’язаних з клієнтською підтримкою;
  • формування пропозицій щодо поліпшення інформування клієнтів на сайті, в месенджерах, в додатках і при живому спілкуванні в відділенні або КЦ;
  • розбір скарг клієнтів та ініціація заходів по їх зменшенню.

РОБОТА З ІДЕЄЮ – ЦЕ:

  • Робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • конкурентна заробітна плата;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку;
  • внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Офіційна сторінка «Ідея Банк» у Facebook https://www.facebook.com/ideabankua/

 

Вид занятости:
повна зайнятість
Контактное лицо:
HR
Телефон: