Директор служби комплаєнс-контролю

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ДИРЕКТОРА СЛУЖБИ КОМПЛАЄНС-КОНТРОЛЮ

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

  • Вища освіта за напрямком економіка, фінанси, менеджмент, банківська справа, юриспруденція;
  • досвід роботи від 3-х років в сфері комплаєнс або управління ризиками, фінансового моніторингу, аудиту, юридичних службах банків;
  • знання законів та інших нормативних актів України, що стосуються діяльності Банку, нормативно-правових  актів Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку;
  • володіння ПК на рівня досвідченого користувача;
  • бездоганна ділова репутація;
  • точність, уважність та відповідальність;
  • дисциплінованість та відповідальність;
  • гнучкість, адаптованість;
  • комунікабельність;
  • лідерські якості.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • управління усією діяльністю служби комплаєнс-контролю;
  •  
  • опрацювання інформації про наявність конфлікту інтересів у працівників Банку та прийняття рішень щодо вжиття заходів з метою  уникнення конфлікту інтересів;
  • організація контролю за дотриманням норм законодавства України, вимог всіх внутрішньобанківських документів всіма підрозділами Банку під  час здійснення Банком своєї діяльності;
  • здійснення аналізу та обчислення профілю комплаєнс-ризику Банку;
  • контроль процесів розробки, впровадження та вдосконалення
    внутрішніх нормативних документів Банку з точки зору управління комплаєнс-ризиком;
  • контроль за дотриманням всіх нормативних документів при розробці або
    внесенні змін до бізнес-процесів;
  • розробка та участь у розробці внутрішньо-банківських документів з питань управління комплаєнс-ризиком з метою виявлення та усунення комплаєнс-ризиків;
  • забезпечення звітності щодо поточного стану управління комплаєнс-ризиком Правлінню та Наглядовій Раді Банку;
  • забезпечення контролю дотримання корпоративних цінностей Банку та кодексу поведінки;
  • забезпечувати моніторинг змін в законодавстві та контроль за впровадженням цих змін у внутрішньобанківських нормативних документах;
  • контролювати взаємовідносини Банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання використання Банку в незаконних операціях,
  • приймати участь у розслідуванні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства та організовувати контроль за захистом персональних даних.

 

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:

  • Робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding S.A; 
  • офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Шановний Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву, і, у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому - зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Ідея Банк у соціальних мережах:

Facebook  https://www.facebook.com/ideabankua/

Instagram  https://www.instagram.com/ideabank_official/

LinkedIn  https://www.linkedin.com/company/idea-bank-ua/

 

 

Вид зайнятості:
Повна зайнятість
Контактна особа:
HR