Фахівець з касової роботи

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ФАХІВЦЯ З КАСОВОЇ РОБОТИ

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:
•    Вища або неповна вища освіта (економічна, фінансова, банківська справа);
•    досвід роботи в банківській сфері на посаді касира не менше 0,5 року;
•    знання чинного законодавства, нормативних документів, інструкцій НБУ щодо касової діяльності та валюто обмінних операцій;
•    навички у визначенні платоспроможності національної та іноземної валюти;
•    володіння ПК на рівні впевненого користувача;
•    особисті якості: чесність, відповідальність, уважність, акуратність, комунікабельність.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
•    Касове обслуговування клієнтів відділення;
•    приймання вкладів депозитів від юридичних і фізичних осіб;
•    надання консультаційних та інформаційних послуг щодо банківських операцій;
•    здійснення валютно-обмінних операцій і разових платежів;
•    відправлення та одержання переказів по таких системах: Western Union, Money Gram.
•    перевірка платіжності грошових засобів;
•    якісне та своєчасне формування касових документів для зберігання відповідно до існуючих нормативних документів Банку;

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:
•    Робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding S.A;
•    офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата;
•    досвід роботи у команді професіоналів;
•    цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!
Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву, і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

 

Ідея Банк у соціальних мережах:
Facebook https://www.facebook.com/ideabankua/
Instagram https://www.instagram.com/ideabank_official/
LinkedIn  https://www.linkedin.com/company/idea-bank-ua/

 

Вид зайнятості:
Повна
Контактна особа:
HR