Платіжна картка «Violet»

Платіжна картка «Violet»

картка для щоденних потреб та розрахунків
    безкоштовневідкриття рахунку
    безкоштовнепоповнення рахунку
    безкоштовнезняття готівки до 15 000 грн в місяць
    Безкоштовне поповнення
    Безкоштовне зняття готівки до 15 000 грн. на місяць
    Безпечні покупки з безконтактною технологією
    Електронні гаманці Apple Pay та Google Pay
    Доступ до рахунку 24/7 у мобільному додатку
    Безпечні онлайн покупки в Інтернеті
    Заповнити заявку на картку
    Заповнити заявку на картку

    Надішліть заявку на платіжну картку

    Отримати дзвінок з Банку
    Отримати дзвінок з Банку

    Отримайте консультацію щодо переваг картки та сервісів

    Отримати картку
    Отримати картку

    Оберіть найближче відділення, щоб отримати картку.

    Заповнити заявку
    Популярні питання
    Привілеї
    Договори
    Попередження
    Тарифи
    Необхідні документи

    Для громадян України:
    •    Паспорт або документ, що його замінює
    •    Документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку
    Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.
     
    Для іноземних громадян, які постійно проживають в Україні:
    •    Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на постійне проживання
    •    Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків

    Для іноземних громадян, які прибули в Україну для працевлаштування на визначений строк:
    •    Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на працевлаштування
    •    Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків

    Для іноземних громадян, які тимчасово перебувають в Україні:
    •    Паспортний документ
    •    Копія довідки про місце проживання або про місце тимчасового перебування в Україні (довідка з ЖЕО, готелю)
     

    Цифрові картки: переваги та особливості

    Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
    При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
    Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
     

    Безконтактна картка

    Якщо на картці є безконтактний індикатор або напис Contactless (PayPass) та логотип Mastercard, це означає, що вона оснащена технологією безконтактної оплати Mastercard. З технологією безконтактних оплат Mastercard Ви сплачуєте за покупки безпечніше та швидше. Картка завжди залишається у Ваших руках, а оплата відбувається миттєво. Сплачуйте одним дотиком: піднесіть картку до термінала – і за кілька секунд оплату здійснено!

    Захист 3D-Secure

    3D Secure – це одноразовий динамічний секретний код, який генерується системою для кожної транзакції на інтернет-сайтах, що підтримують технологію 3D-Secure. 
    Секретний код 3D Secure автоматично направляється банком у SMS-повідомленні на номер мобільного телефону, до якого підключено послугу SMS-інформування  про операції з карткою.
    Такий захист унеможливлює використання без Вашого відома втраченої або викраденої картки.
     

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.

    У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».

    У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.

    У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах. 
    У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.

    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

    Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.

    Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин,  не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні (у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за цією Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою цією Угодою.