Завантажте мобільний додаток O.Bank 2.0
Підтвердіть свій мобільний номер
Надайте документи через застосунок Дія
Пройдіть ідентифікацію через селфі
- Заповніть коротку анкету
Підпишіть документи просто в O.Bank 2.0
Встановіть код доступу до додатку
Вітаємо! О.Картка+ вже у вашому смартфоні
Відкриття рахунку та оформлення основної картки – Не тарифікується
Обслуговування рахунку – Не тарифікується
Строк дії кредитного ліміту – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації.
Розмір кредитного ліміту – від 0 грн до 200 000 грн
Пільговий період кредитування - до 122 днів
Протягом перших 122 днів для операцій, здійснених протягом розрахункового періоду відкриття кредитної картки; по операціях, здійснених протягом другого розрахункового періоду, пільговий період до 92 днів; для операцій, здійснений протягом третього і наступних розрахункових періодів, пільговий період до 62 днів.
Процентна ставка за користування кредитом – 58,8%, річних (по операціях видачі готівки та безготівкового переказу коштів) та
34,8%, річних (по операціях безготівкової оплати карткою товарів та послуг в торговельно-сервісній мережі (у т.ч. мережі Інтернет))
Реальна річна процентна ставка – 78,49% річних
Розмір щомісячного обов`язкового мінімального платежу – 5%
Отримання кредитних коштів готівкою в мережі АТ «Ідея Банк» та інших банків України – 0,5%
Отримання кредитних коштів безготівковим переказом – 0,5%
Штраф за несплату щомісячного обов`язкового мінімального платежу – 100 грн.
Сплачується за кожен факт несплати, несвоєчасної або неповної сплати щомісячного обов`язкового мінімального платежу
Процентна ставка за користування простроченою заборгованістю – 72% річних
Клієнт має право відмовиться від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення договору.
У разі відмови від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України "Про споживче кредитування" та договором.
Клієнт має право достроково розірвати договір.
Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно з договором.
ПРАВИЛА ЗАХИСТУ ВІД ШАХРАЇВ
для повної свободи дій та необмежених можливостей
з карткою "О.Картка"
Захистіть інформацію про картку
1. Встановіть ліміти на зняття готівки та покупки
2. Підключіть SMS-інформування
3. Отримайте 3d-secure автоматично
4. Безкоштовно оформіть платіжну картку з чипом
Нікому та за жодних умов не повідомляйте
1. Коди з SMS від банку
2. Номер та термін дії картки
3. Тризначний CVV2-код на зворотному боці картки, це для операцій в Інтернеті
4. Логін та пароль для входу в інтернет-банкінг
Захистіть свій PIN-код
1. Прикривайте PIN-код під час набору
2. Періодично змінюйте PIN-код (зокрема після користування карткою в сумнівному банкоматі)
3. Порівняйте банкомат з його екранною заставкою
4. Встановіть індивідуальні ліміти на зняття готівки
Захистіть свої ГРОШІ під час зняття в банкоматі
1. Якщо операцію завершено, а гроші не з'явилися, зачекайте декілька хвилин поруч з банкоматом
2. Перевірте чи отвір для отримання готівки закритий та негайно повідомте про це банк за телефоном, вказаним на банкоматі
Не відходьте від банкомата!
Захистіть себе в ІНТЕРНЕТІ
1. Користуйся відомими та перевіреними платіжними сайтами
2. Перевіряйте, щоб адреса сайту починалась з “https”, це гарантує проходження інформації шифрованим каналом
3. Перевіряйте репутацію сайту
4. Перевіряйте відгуки про сайт в Інтернеті
5. Перевіряйте сайт на наявність у списку шахрайських сайтів
6. Перевіряйте вік та термін реєстрації сайту
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.
У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин, не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні (у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за цією Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою цією Угодою.