

Начальник відділу розвитку клієнтського досвіду
Експерт із понад 17 років досвіду в банківській сфері. Наразі відповідає за лояльність, утримання та повернення клієнтів до банку. Глибоко розуміє специфіку банківських продуктів і процесів, а також ефективно впроваджує зміни, орієнтовані на потреби клієнтів та результативність бізнесу.
Олександр переконаний, що успіх у банківській сфері можливий лише за умови постійного вдосконалення клієнтського досвіду та впровадження актуальних практик та інструментів. Його головний принцип – стратегічний підхід до проєктів і фокус на практичний результат.
Освіта та кар’єра
Олександр закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом за спеціальністю міжнародна економіка і фінанси.
З 2008 року працював у провідних українських банках. За цей час обіймав посади начальника управління розвитку і підтримки роздрібного бізнесу, керівника проектів та начальника відділу розвитку клієнтського досвіду.
Основні досягнення
1. Вплив на розвиток інклюзивного напряму в Ідея Банк: оцінка доступності відділень та контроль оснащення інклюзивного простору.
2. Впровадження кешбеку для платіжних карток від мобільного O.Bank.