Аналітик управління фінансового моніторингу

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ АНАЛІТИКА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

  • Вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа, облік і аудит);
  • досвід роботи в банківській системі за напрямом фінансового моніторингу;
  • досвід здійснення перевірки фінансових операцій та підготовки висновків щодо операцій клієнтів;
  • досвід ведення звітності з питань фінансового моніторингу;
  • впевнений користувач АБС «Б2»;
  • уважність до деталей;
  • відповідальність.

 

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Аналіз діяльності клієнтів банку із застосуванням ризик-орієнтованого підходу;
  • формування запитів до клієнтів за результатами аналізу для надання додаткової інформації чи документів для детального аналізу підозрілих операцій та/або діяльності;
  • обробка отриманої інформації та документів на запити банку;
  • підготовка документів про відмову в обслуговуванні;
  • перегляд та переоцінка ризику ділових відносин із клієнтами за результатами аналізу або відмови в обслуговуванні;
  • підготовка інформації на запити інших банків відповідно до статті 14 Закону ПВК/ФТ.

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:

  • Робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding S.A;  
  • офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву, і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Ідея Банк у соціальних мережах:

Facebook  https://www.facebook.com/ideabankua/

Instagram  https://www.instagram.com/ideabank_official/

LinkedIn  https://www.linkedin.com/company/idea-bank-ua/

Вид зайнятості:
Повна
Контактна особа:
HR