Зауваження та скарги

АТ «Ідея Банк» докладає зусиль для  якісного обслуговування Клієнтів, тому ми цінуємо думку кожного.
Будь ласка, залиште свій відгук або скаргу про нашу роботу, заповнивши електронну форму нижче.
Завдяки Вашим відгукам ми розвиваємось, виправляємо недоліки та поліпшуємо наш сервіс для Вас.
 

Інформація про порядок розгляду звернень
Якої інформації очікуємо від Вас?

Будь ласка,  вкажіть у формі якнайбільше інформації, для того щоб ми могли провести детальний та всебічний аналіз описаної ситуації.  Наприклад, якщо скарга стосується:

  • відділення -  вкажіть його адресу, дату та час коли трапилась описана у зверненні ситуація
  • укладених договорів – вкажіть номер і дату його укладання
  • телефонних розмов – зазначте дату та номер телефону, ім’я оператора
  • sms-повідомлень – текст, дату отримання, та номер з якого отримано, тощо
     
Що відбувається після відправлення скарги?

Ваша скарга потрапить на розгляд до підрозділу, який проводить їх  розгляд та аналіз. Ми зобов’язуємось об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясувати викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги ми підготуємо розгорнену відповідь по суті порушеного.

Скільки часу триватиме розгляд?

Ми докладемо усіх зусиль, щоб надати відповідь якнайшвидше, щойно з’ясуємо усі обставини викладені Вами у скарзі та впевнимось, що відповідаємо на усі порушені запитання.
Одночасно запевняємо, що це буде тривати не довше 30-ти календарних днів з дати отримання скарги. Якщо з об’єктивних обставин потребуватимемо більше часу – повідомимо Вас про це листом.
 

Як Ви отримаєте відповідь?

Відповідь на скаргу буде надіслано на електронну адресу, вказану Вами у формі. Якщо потребуєте телефонної розмови, то будь ласка вкажіть це у тексті. 
Письмові відповідь на фірмових бланках Банк надсилає виключно на звернення оформлені відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
 

Якщо після отримання відповіді, питання не вдалося вирішити?

Якщо питання не вдалося вирішити, Ви може звернутися до Національного банку. Найзручніші та найбезпечніші канали – онлайн-форма на вебсайті, електронна пошта [email protected] та контакт-центр 0 800 505 240.
У зверненні важливо викласти суть питання, вказати установу, якої стосується звернення, ваше прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та електронну пошту. Також рекомендуємо додати відповідь отриману від Банку.
У Національного банку є 30 календарних днів на розгляд звернення.
Інформація щодо розгляду звернень громадян Національним банком України