Платіжні картки

Платіжні картки

відповіді на найчастіші запитання та корисні поради про користування картками
    Платіжні картки від Idea Bank
    Платіжні картки для щоденних потреб
    Платіжні картки для отримання будь-яких виплат
    Платіжна картка для отримання пенсії
    O.Bank – банк у смартфоні
    Отримати PIN-код
    Отримати CVC2/CVV2
    Платіжні картки
    Попередження
    Тарифи
    Необхідні документи
    Привілеї
    Договори
    Правила захисту
    Архів тарифів
    Інформація для споживачів

    Картка «Платіжна Ідея»

    Картка для власних потреб та щоденних розрахунків
    безкоштовне

    відкриття рахунку

    безкоштовне

    поповнення рахунку

    без абонентських плат

    за рахунок і картку

    Детальніше

    Картка «Виплатна Ідея»

    для виплати зарплати та відсотків по депозиту
    безкоштовне

    відкриття картки

    безкоштовне

    зняття готівки

    безкоштовний

    переказ

    Детальніше

    Картка «Пенсійна Ідея»

    платіжна картка для отримання пенсійних виплат
    6% на залишок

    на рахунку

    безкоштовне зняття

    у будь-якому банкоматі

    безкоштовний

    рахунок і картка

    Детальніше

    Картка єВідновлення

    картка для отримання грошової компенсації за програмою єВідновлення від держави
    безкоштовно

    відкриття рахунку

    без абонентської плати

    за рахунок і картку

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
    У разі недотримання правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
    Клієнт має право у будь-який момент відмовитись від Договору банківського поточного рахунку або розірвати чи припинити його шляхом подання заяви про закриття рахунку до Банку та за умови відсутності будь-якої заборгованості за рахунком.
    У разі невиконання вимог щодо погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій доступного залишку на рахунку, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку плату, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
    Банк має право звернутись до суду щодо відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та Договору банківського поточного рахунку. 
    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

    Для громадян України:

    • Паспорт або документ, що його замінює
    • Документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку

    Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.
     
    Для іноземних громадян:
    які постійно проживають в Україні:

    • Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на постійне проживання
    • Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків

     
    які прибули в Україну для працевлаштування на визначений строк:

    • Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на працевлаштування
    • Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків

     
    які тимчасово перебувають в Україні:

    • Паспортний документ
    • Копія довідки про місце проживання або про місце тимчасового перебування в Україні (довідка з ЖЕО, готелю)
       
    Mastercard Concierge

    Консьєрж-сервіс – це персональний цілодобовий помічник, який допомогає у вирішенні ділових та побутових питань:

    • загальна довідкова інформація та пошук даних
    • замовлення таксі або водія
    • резервування столику у ресторані
    • пошук, бронювання і купівлю квитків на будь-які види транспорту
    • бронювання готелю, дому, квартири
    • організація турів
    • допомога у пошуку загубленого багажу
    • організація будь-яких заходів будь-де у світі 
    • покупка товарів по всьому світу
    • організація нагляду за будинком
    • послуги секретаря
    • та багато іншого.

    Контакти MasterCard Concierge:
    • 0 800 33 77 95 (у межах України дзвінки безкоштовні)
    • Mastercard _Concierge_bot за телефоном +38 067 40 17 795 у Telegram, WhatsUp і Viber.

    Mastercard Lounge

    Очікування на рейс у затишній та комфортній атмосфері бізнес-залів MasterCard Lounge:

    • внутрішні рейси в аеропорті "Бориспіль";
    • міжнародні рейси в аеропорті «Київ»;
    • внутрішні та міжнародні рейси в аеропорті «Львів»;
    • міжнародні рейси в аеропорті «Харків».

     

    Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:

    • здійснити покупок кожною карткою Mastercard Platinum до рахунку на загальну суму не менше 10 000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються останні 5 днів та вихідні перед вильотом), при цьому для нових карток діє Welcome-період протягом 37 днів з дати активації картки (без контролю суми покупок);
    • картка має бути активною, а баланс по ній не менше 1 грн.

     

    Як скористатись:

    • Вставити (провести або піднести) картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до зали MasterCard Lounge;
    • Ввести PIN-код та пройти перевірку за витратами по картці.

    Детальніша інформація на сайті www.mastercard.ua, або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.

    Lounge Key

    Послугами e понад 1000 VIP-зон у більше ніж 300 містах понад 100 країн світу незалежно від авіакомпанії чи класу авіаквитка, з яким здійснюється подорож.
    У Lounge залах до послуг відвідувачів зручні крісла, їжа, алкоголь, Wi-Fi та свіжа преса. Деякі Lounge зали мають окремі кімнати, де можна прийняти душ. Повний перелік послуг залежить від конкретної Lounge зали.

    Як скористатися Lounge Key:

    • пред’явіть на вході вашу картку MasterCard Platinum або QR-код із застосунка;
    • пред’явіть на вході посадковий талон і документ,  що підтверджує особу;
    • пройдіть верифікацію картки;
    • для підтвердження проходу залиште підпис на екрані спеціального термінала LoungeKey.

    Докладніше на сайті https://www.loungekey.com/

    Fast line

    Проходження реєстрації на рейс, авіаційної безпеки та паспортного контролю через окремий безкоштовний коридор «Fast Line»:

    • на прибуття у терміналах D та F (міжнародні та внутрішні рейси) аеропорту «Бориспіль»;
    • на прибуття в аеропорті "Київ".

     

    Щоб скористатися послугою необхідно пред'явити картку MasterCard Platinum та посадковий талон (картка в смартфоні не рахується). Ім'я на картці і талоні має збігатися.

    Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:

    • здійснити покупок кожною карткою Mastercard Platinum до рахунку на загальну суму не менше 10 000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються останні 5 днів та вихідні перед вильотом), при цьому для нових карток діє Welcome-період протягом 37 днів з дати активації картки (без контролю суми покупок);
    • картка має бути активною, а баланс по ній не менше 1 грн.

     

    Як скористатись:

    • Вставити (провести або піднести) картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до зали MasterCard Lounge;
    • Ввести PIN-код та пройти перевірку за витратами по картці.

     

    Детальніша інформація на сайті www.mastercard.ua, або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.

    Знижки та бонуси на покупки від партнерів MasterCard

    Картка Platinum дозволяє скористатися послугами провідних торгово-сервісних компаній є партнерами програм знижок і спеціальних пропозицій міжнародної платіжної системи MasterCard. 

    Картка Platinum пропонує членство у преміальних клубах Hertz Gold Plus Rewards і Avis Preferred Club:

    • швидке бронювання; 
    • знижки до 10%;
    • підвищення класу автомобіля (за наявності) під час кожного бронювання;
    • безкоштовне право на кермування для супутника;
    • безкоштовне членство протягом 2-х років.

    Hertz – один зі світових лідерів з прокату автомобілів з понад 8 500 пунктами прокату у більше ніж 147 країнах (www.hertz.com/MC/Platinum).
    Avis – світова корпорація з прокату автомобілів із більше ніж 60-річною історією, яка нараховує 5 000 філій у 185 країнах світу (www.avispreferred.eu).

    Повний перелік пропозицій від українських та міжнародних партнерів Ви можете знайти на сайті https://www.mastercard.ua.

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта)
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції. Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22.  Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет.
    23.  Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 
       

    Архів тарифів платіжної картки Card Blanche Debit Fund

    Архів тарифів платіжної картки Violet

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.

    Як оформити платіжну картку
    Обрати платіжну картку

    Оберіть необхідну для власних потреб платіжну картку з корисними ідеями.

    Заповнити заявку на картку

    Заповніть заявку на оформлення депозиту в відділенні чи через інтернет-банкінг.

    Отримати картку безкоштовно

    Оберіть найближче відділення, щоб отримати обрану платіжну картку безкоштовно.

    Платіжні картки від Idea Bank: огляд продуктів банку

    Платіжна картка — виріб із пластику, що є ключем до платіжної системи та дає змогу власнику отримати доступ до банківського рахунку, здійснювати безготівкові розрахунки та знімати готівку. Розповідаємо, які типи платіжних карток доступні та яку з них вибрати.

    Віртуальні платіжні картки: види та різновиди

    Сучасна людина користується безліччю карток, але частіше за інших використовуються саме банківські платіжні картки. Вони розрізняються за типами платіжної системи, кількістю можливих платіжних операцій і часом оформлення.
    Щодо платіжної системи картки можуть бути:

    • міжнародними, що дозволяють проводити оплату в різних частинах світу з автоматичною конвертацією валют;
    • локальними, що діють тільки на території однієї країни.

    За типом операцій, які користувач може здійснювати, розрізняють такі платіжні картки:

    • Дебетові

    Дозволяють власнику отримати доступ до тих грошових коштів, які є у нього на рахунку. Здійснювати фінансові операції власник картки може в межах суми, яку поклав на свій банківський рахунок. Залежно від цільового призначення, дебетова платіжна картка може бути зарплатною, пенсійною, соціальною або призначеною для отримання відсотків за депозитом.

    • Кредитні

    Банківська платіжна картка, яка дає змогу власнику отримати доступ до коштів, виділених банком (кредитного ліміту). Якщо власник погашає заборгованість за карткою в період, відведений банком (пільговий період), він не сплачує відсотки за користування кредитом. Цей тип карток дає змогу отримати кошти на непередбачені витрати або незаплановані покупки. Idea Bank пропонує кілька типів кредитних карток: для безготівкових розрахунків, зняття готівки, а також для розрахунків через інтернет.

    Як оформити платіжну картку в Україні?

    Оформляють таку платіжну картку онлайн або офлайн після звернення до відділення банку. Перед оформленням важливо визначитися з метою використання картки: наприклад, якщо картка потрібна для безготівкових розрахунків і платежів, значення матимуть розмір кешбеку і можливість безконтактної оплати. Якщо ж карта буде лише засобом для отримання готівки, важливими будуть відсутність комісії за зняття готівки, а також встановлені ліміти на зняття грошей. Під час вивчення умов банку варто звернути увагу на такі параметри:

    1. Відсоткова ставка. Що менший її розмір, то вигідніше клієнту користуватися картою. 
    2. Пільговий період. Варто звернути увагу не тільки на його тривалість, а й на тип - він може бути фіксованим або плаваючим. У першому випадку банк встановлює число місяця, до якого клієнт повинен погасити заборгованість, а ось за плаваючого типу пільгового періоду відлік починається з моменту, коли клієнт вперше користується кредитними грошима.
    3. Плата за обслуговування карткового рахунку. За умовами договору, банк може стягувати плату за свої послуги незалежно від того, скористався клієнт кредитними грошима чи ні.
    4. Автоматичне погашення заборгованості. Банк може запропонувати договір, за яким клієнт, у разі виникнення заборгованості за кредитним рахунком, погоджується на списання суми боргу з іншого рахунку, відкритого в банку.

    Визначившись з умовами, клієнт заповнює заявку, після чого йому передзвонює фахівець для уточнення умов. Віртуальну платіжну картку клієнт може отримати у відділенні банку або за допомогою кур'єрської доставки. Для оформлення договору, як правило, необхідні паспорт та ІПН.
    Сучасні платіжні картки дають змогу не тільки здійснювати безконтактні розрахунки, а й використовувати смартфон, що має модуль NFC, як засіб оплати: для цього клієнту потрібно активувати спеціальний додаток і ввести в нього дані картки.

    Платіжна банківська картка Idea Bank — простота, зручність і вигода

    Банківська платіжна картка Ідея Банк — це продукти різних рівнів, які випускаються безкоштовно, а також оснащуються чіпами, модулями безконтактної оплати і додатковим захистом з технологією 3D Secure.
    Отримати картку банку просто — достатньо вибрати відповідну картку, заповнити заявку і забрати картку в найближчому відділенні банку. Для вибагливих клієнтів банк пропонує престижні картки класу Platinum та World, що дають власникам різноманітні привілеї, як-от консьєрж-сервіс, доступ до Lounge та First Line та інші.
    Прихильники подорожей можуть оформити картки, що дають змогу знімати готівку в банкоматах за кордоном без комісії. Доступні й картки для нарахування зарплат і соціальних виплат, отримання відсотків за депозитом, а також для переказу коштів до Польщі. Залежно від рівня картки, банк пропонує клієнтам від відсотка на залишок на картковому рахунку.
    Банк не стягує плату за випуск карт платіжних більшості типів. Оформити договір та отримати картку для громадян України просто — достатньо показати паспорт та ІПН.