з карткою Visa Platinum
безкоштовне зняття готівкі в Україні і за кордоном.
з рахунку
відкриття та обслуговування
купівля товарів/послуг, зняття готівки, перекази
поповнення картки власними коштами
при активному користуванні карткою
зняття готівки в банкоматах*
підключення та користування інтернет-банкінгом
за конвертацію коштів
поповнення та зарахування коштів
за зняття готівки в банкоматах
відкриття рахунку
поповнення рахунку
зняття готівки до 15 000 грн в місяць
MasterCard Platinum
зняття готівки до 30 000 грн в місяць
від партнерів MasterCard
для ділових та побутових питань
для комфортних подорожей по всьому світу
конвертація операцій
Для громадян України:
Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.
Для іноземних громадян:
які постійно проживають в Україні:
які прибули в Україну для працевлаштування на визначений строк:
які тимчасово перебувають в Україні:
Якщо на картці є безконтактний індикатор або напис Contactless (PayPass) та логотип Mastercard, це означає, що вона оснащена технологією безконтактної оплати Mastercard. З технологією безконтактних оплат Mastercard Ви сплачуєте за покупки безпечніше та швидше. Картка завжди залишається у Ваших руках, а оплата відбувається миттєво. Сплачуйте одним дотиком: піднесіть картку до термінала – і за кілька секунд оплату здійснено!
Це програма додаткових послуг для власників карток Brown, яка включає цілодобову інформаційну підтримку. Професійна команда «Консьєрж-сервіс» стане особистим віддаленим помічником у вирішенні практично будь-яких завдань – від найпростіших (виклик таксі, замовлення столиків у ресторані, доставка квітів, бронювання квитків у кіно) до допомоги в складних або критичних ситуаціях (виклик евакуатора, пошук медичних препаратів та ін.)
Це можливість комфортного очікування вильоту Вашого літака в бізнес-залах Mastercard Міжнародного аеропорту «Бориспіль» для власників карток Mastercard Platinum. До Ваших послуг безкоштовно: чай, кава, слабоалкогольні та алкогольні напої, WI-FI, стаціонарні комп'ютери з доступом в Інтернет, принтер, факс, широкоформатні телевізори, будь-яка преса, кімната для куріння.
Пред'явіть картку і посадковий талон на вході в бізнес-зали Mastercard, прикладіть картку до терміналу, введіть ПІН-код картки. Далі Mastercard перевірить виконання умови по загальній сумі транзакцій оплати товарів і послуг в торговій мережі за останні 30+5 днів на суму від 6000 грн і відчуйте комфорт преміум-класу!
Власники карток Mastercard Platinum, які вирушають за кордон з Міжнародного аеропорту «Бориспіль» або «Київ», мають можливість проходити перевірку на авіаційну безпеку і паспортний контроль через окремий безкоштовний коридор Fast Line (послуга доступна тільки на виліт). Для того, щоб скористатися послугою, піднесіть картку до зчитувального пристрою на брендованому турнікеті Fast Line в аеропорту «Бориспіль» (термінали D і F) або «Київ», введіть ПІН-код. Послуга буде доступна тільки у випадку виконання умови про здійснення торгових операцій по картці на суму від 6000 грн за останні 30+5 днів.
Захист 3D-Secure – це одноразовий динамічний секретний код, який генерується системою для кожної операції з використанням платіжної картки на інтернет-сайтах, що підтримують технологію 3D-Secure.Секретний код 3D-Secure автоматично направляється банком в SMS-повідомленні на Ваш номер мобільного телефону, до якого підключено послугу SMS-інформування про операції за платіжною карткою.
Lounge Key - це програма доступу власників карток Brown MasterCard Platinum в більш ніж 1000 бізнес-залів аеропортів по всьому світу, перелік яких постійно зростає. Час очікування рейсу Ви проведете в максимально комфортних умовах і затишній атмосфері. У залах Lounge Key можна перекусити, відпочити або попрацювати, скористатися телефоном, факсом, Інтернетом, почитати свіжу пресу. Вартість перебування однієї особи в лаунж-залі становить 32 долари США. Оплата здійснюється за допомогою платіжної картки на ресепшені в лаунж-залі.
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.
У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин, не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні (у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за цією Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою цією Угодою.
Оберіть необхідну для власних потреб платіжну картку з корисними ідеями.
Заповніть заявку на оформлення депозиту в відділенні чи через інтернет-банкінг.
Оберіть найближче відділення, щоб отримати обрану платіжну картку безкоштовно.