Кредитні картки

Кредитні картки

з кредитним лімітом до 200 000 грн на будь-які потреби
    Отримати PIN-код
    Отримати CVC2/CVV2
    Кредитні картки
    Тарифи
    Популярні питання
    Інформація для споживачів
    Правила захисту
    Договори
    Попередження
    Кредитна картка Card Blanche White +
    Додати до порівняння

    Кредитна картка Card Blanche White +

    Пільговий період 33 дні на будь-які операції. Відновлення пільгового періоду з будь-якої дати повного погашення кредиту.
    від 1000 до 200 000 грн

    кредитний ліміт

    без довідки

    про доходи

    Детальніше
    Кредитна картка Card Blanche Blue
    Додати до порівняння

    Кредитна картка Card Blanche Blue

    Зручна картка для зняття готівки в банкоматах
    безкоштовне зняття

    кредитних коштів в Україні

    безкоштовний

    безготівковий переказ кредитних коштів

    Детальніше
    Необхідні документи
    • Паспорт та ідентифікаційний код
    • Пенсійне посвідчення (за наявності)
    • Довідка про доходи (якщо вимагається умовами оформлення кредитної картки).
       
    Як погасити кредитний ліміт?
    • У касах відділень АТ «Ідея Банк» (не тарифікується Банком).
    • Засобами безготівкового переказу по реквізитах рахунку через установи інших банків (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати банки-відправники).
    • Засобами системи дистанційного обслуговування IdeaOnline (зарахування на рахунок не тарифікується Банком).
    • Засобами онлайн-платформ (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори онлайн-платформи).
    • Засобами термінальних мереж (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори термінальних мереж) зі строком зарахування коштів на рахунок до трьох робочих днів.
    Цифрові картки: переваги та особливості

    Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
    При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
    Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта)
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції. Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22.  Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет.
    23.  Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 
       

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.

    У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».

    У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.

    У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах. 

    У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.

    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти info@ideabank.ua.

    Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.

    Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин,  не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з Законом України «Про електронні у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.

    Як отримати кредитну картку
    Заповнити заявку на картку

    Надішліть заявку на кредитну картку онлайн, банк одразу розгляне її та прийме рішення.

    Отримати рішення щодо ліміту

    Очікуйте рішення щодо кредитного ліміту до 1 хвилини в SMS-повідомленні.

    Отримати кредитну картку

    Оберіть найближче відділення, щоб підписати договір та отримати кредитну картку.

    Значення кредитних карток в сучасному фінансовому світі

    Кредитні картки - це фінансові інструменти, що надають користувачам можливість покупок та послуг на кредитних засадах. Завдяки кредитному ліміту, який визначається істотними умовами і призначається індивідуально кожному власнику картки, користувач може витрачати кредитні кошти тоді, коли має в цьому потребу. Кредитні картки є важливим елементом сучасної фінансової системи та сприяють зручним розрахункам, побудові кредитної історії та забезпеченню фінансової гнучкості.

    Кредитна картка з кредитним лімітом

    Кредитна карта з кредитним лімітом - це фінансовий інструмент, який надає власнику можливість здійснювати покупки та інші транзакції в межах певної суми, яка визначається як кредитний ліміт. Цей ліміт є максимальною сумою коштів, яку користувач може витратити. Кредитна картка онлайн надає гнучкість у розрахунках та дозволяє користувачам ефективно управляти своїми фінансами, одночасно покращуючи їх кредитну історію.

    Як обрати картку з оптимальним кредитним лімітом

    Обираючи кредитну картку з оптимальним кредитним лімітом, слід враховувати кілька ключових аспектів, щоб забезпечити власні фінансові потреби та уникнути зайвих витрат. Ось кілька порад:

    1. Оцініть свої фінансові потреби: Розгляньте свої щомісячні витрати, плани та можливості оплати боргу. Оберіть кредитний ліміт, який відповідає вашим фінансовим можливостям та потребам.
    2. Поцікавтесь своєю кредитною історією: Кредитний ліміт часто залежить від кредитної історії клієнта. Якщо у вас позитивна кредитна історія, ви маєте можливість отримати вищий кредитний ліміт. Здійснюйте своєчасні платежі та відповідально використовуйте свою кредитну картку.
    3. Врахуйте свої потреби: Якщо ви плануєте використовувати кредитну картку для великих покупок чи подорожей, оберіть ліміт, який дозволить зручно здійснювати ці транзакції.
    4. Уникайте зайвого боргу: Не обирайте кредитний ліміт, який суттєво перевищує ваші реальні потреби. Це може призвести до непотрібних витрат та зайвого боргу.
    5. Поради фахівців: Зверніться до фахових консультантів для отримання поради щодо оптимального кредитного ліміту.

     

    Оформлення кредитної картки онлайн

    Оформлення кредитної картки онлайн - це процес подання заявки та отримання схвалення для кредитної картки через Інтернет, без потреби відвідувати банк або фізичні відділення. Цей зручний спосіб дозволяє клієнтам легко та швидко отримати доступ до фінансових послуг.

    Щоб оформити кредитну картку онлайн необхідно подати електронну заявку на веб-сайті банку, де клієнт зазвичай вказує особисті дані та іншу необхідну інформацію. 

    Одним із головних переваг оформлення кредитної картки онлайн є швидкість обробки заявки (наприклад, попереднє рішення в Ідея Банк можна дізнатися за 1 хвилину) та можливість здійснення всіх необхідних кроків зручно з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету.

    Переваги використання кредитної картки для покупок та сервісів

    Використання кредитної картки для покупок та сервісів має численні переваги:

    1. Гнучкість розрахунків: Кредитна карта онлайн надає можливість витрачати кошти в межах певного ліміту, що дозволяє користувачеві здійснювати покупки та оплачувати послуги, навіть якщо на рахунку недостатньо власних грошей.
    2. Безпека та захист: Банківська кредитна картка з лімітом мають високий рівень захисту від шахрайства. Вони можуть бути блоковані чи призупинені у випадку втрати чи крадіжки.
    3. Збільшення кредитного рейтингу: Регулярне використання та своєчасне внесення щомісячного платежу за кредитною карткою сприяють покращенню кредитної історії та її рейтингу.
    4. Бонуси та винагороди: Багато кредитних карток пропонують програми лояльності, бонусні бали, знижки та інші винагороди, що можуть становити значну економію для користувача.
    5. Зручність онлайн-платежів: Використання кредитної картки спрощує процес онлайн-платежів, що робить покупки через Інтернет більш зручними та безпечними.

    Важливо зауважити, що для користування кредитною карткою вигідно і безпечно, важливо вчасно погашати заборгованість за кредитним лімітом та слідкувати за фінансовим станом.

    Платежі з використанням кредитної картки

    Платежі з використанням кредитної картки є важливою частиною фінансових операцій користувачів. Ось деякі аспекти, пов'язані з цим процесом:

    • Проведення транзакцій: Кредитні картки використовуються для оплати різних товарів і послуг. Власник картки надає дані картки, такі як номер, термін дії та CVV-код, для здійснення оплати.
    • Онлайн-платежі: Кредитні картки часто використовуються для зручних та безпечних оплат покупок через Інтернет. Користувачі можуть вводити дані своєї картки на веб-сайтах для здійснення онлайн-транзакцій.
    • Безконтактні транзакції: Сучасні кредитні картки часто обладнані технологією безконтактних платежів, що дозволяє здійснювати оплати шляхом прикладання картки до спеціального термінала.
    • Оплата за послуги: Крім покупок, кредитні картки можуть використовуватися для оплати рахунків за комунальні послуги, мобільний телефон, інтернет тощо.
    • Зняття готівки: Кредитні картки можна використовувати для зняття готівки з банкоматів або в банках, але за цю послугу може нараховуватися висока відсоткова ставка.

    Важливо ретельно слідкувати за витратами, вчасно сплачувати заборгованість та дотримуватися фінансової дисципліни для забезпечення відповідального використання кредитної картки.

    Як отримати більший кредитний ліміт

    Отримання більшого кредитного ліміту вимагає деяких кроків та уважної стратегії. Ось деякі поради:

    1. Підтримуйте позитивну кредитну історію: Регулярні та своєчасні платежі допомагають створювати позитивну кредитну історію, що може стати основою для збільшення кредитного ліміту.
    2. Використовуйте свою карту відповідально: Утримуйте баланс картки на рівні, який не перевищує 30% від загального кредитного ліміту. Це допомагає показати вашу фінансову відповідальність та здатність керувати кредитом.
    3. Зменште борги: Зменшення боргів за іншими кредитами або кредитними картками може позитивно вплинути на рішення банку щодо збільшення кредитного ліміту.
    4. Зберігайте стабільний дохід: Стабільний та високий рівень доходу може вплинути на рішення банку щодо збільшення кредитного ліміту.
    5. Звертайтеся до банку: Якщо ваша кредитна історія виявилася стабільною та ви відповідально використовуєте кредит, розгляньте можливість звернення до банку з проханням про збільшення кредитного ліміту.

    Важливо пам'ятати, що збільшення кредитного ліміту пов'язане з відповідальністю та потребує деякого часу. Запитання про збільшення кредитного ліміту може бути відхилене з різних причин, і рішення банку залежить від кількох факторів, включаючи вашу кредитну історію та фінансову ситуацію.