кредитний ліміт
про доходи
кредитних коштів в Україні
безготівковий переказ кредитних коштів
пільговий період
кредитний ліміт
з карткою Visa Platinum
кредитний ліміт
через Дія.Шеринг
власних коштів
Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
Кешбек - це повернення частини коштів, витрачених при розрахунках карткою.
Діючі % кешбеку за торговими операціями:
Кредитна картка Card Blanche White
Кредитна картка Card Blanche Online
Приклад:
Якщо в травні Ви розрахувалися на АЗС на 1 000 грн, то до 10 червня Вам буде нараховано 30 грн кешбеку на картку.
Кешбек виплачується один раз на місяць на картковий рахунок. Із суми кешбеку утримуються податки для фізичних осіб.
Пільговий період – це період, коли Ви не сплачуєте відсотків за використання кредитних коштів.
По картці Card Blanche White у Вас буде два пільгових періоди:
Перший пільговий період розпочинається в день оформлення картки.
Приклад:
Уявімо, що Ви оформили картку 15 квітня, а 16 квітня Ви розрахувалися на 1 500 грн і 2 травня ще на 250 грн.
До 15 липня Вам достатньо внести на картку 1 750 грн, щоб не сплачувати відсотків.
ПРАВИЛА ЗАХИСТУ ВІД ШАХРАЇВ
для повної свободи дій та необмежених можливостей
з карткою Card Blanche White
Захистіть інформацію про картку
1. Встановіть ліміти на зняття готівки та покупки
2. Підключіть SMS-інформування
3. Отримайте 3d-secure автоматично
4. Безкоштовно оформіть платіжну картку з чипом
Нікому та за жодних умов не повідомляйте
1. Коди з SMS від банку
2. Номер та термін дії картки
3. Тризначний CVV2-код на зворотному боці картки, це для операцій в Інтернеті
4. Логін та пароль для входу в інтернет-банкінг
Захистіть свій PIN-код
1. Прикривайте PIN-код під час набору
2. Періодично змінюйте PIN-код (зокрема після користування карткою в сумнівному банкоматі)
3. Порівняйте банкомат з його екранною заставкою
4. Встановіть індивідуальні ліміти на зняття готівки
Захистіть свої ГРОШІ під час зняття в банкоматі
1. Якщо операцію завершено, а гроші не з'явилися, зачекайте декілька хвилин поруч з банкоматом
2. Перевірте чи отвір для отримання готівки закритий та негайно повідомте про це банк за телефоном, вказаним на банкоматі
Не відходьте від банкомата!
Захистіть себе в ІНТЕРНЕТІ
1. Користуйся відомими та перевіреними платіжними сайтами
2. Перевіряйте, щоб адреса сайту починалась з “https”, це гарантує проходження інформації шифрованим каналом
3. Перевіряйте репутацію сайту
4. Перевіряйте відгуки про сайт в Інтернеті
5. Перевіряйте сайт на наявність у списку шахрайських сайтів
6. Перевіряйте вік та термін реєстрації сайту
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.
У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин, не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні (у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за цією Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою цією Угодою.
Надішліть заявку на кредитну картку онлайн, банк одразу розгляне її та прийме рішення.
Очікуйте рішення щодо кредитного ліміту до 1 хвилини в SMS-повідомленні.
Оберіть найближче відділення, щоб підписати договір та отримати кредитну картку.