Кредитні картки

Кредитні картки

з кредитним лімітом до 200 000 грн на будь-які потреби
    Отримати PIN-код
    Отримати CVC2/CVV2
    Кредитні картки
    Попередження
    Тарифи
    Популярні питання
    Інформація для споживачів
    Правила захисту
    Договори
    Кредитна картка Card Blanche White +
    Додати до порівняння

    Кредитна картка Card Blanche White +

    Пільговий період на будь-які операції. Відновлення пільгового періоду з будь-якої дати повного погашення кредиту
    від 1000 до 200 000 грн

    кредитний ліміт

    33 дні

    пільговий період

    без довідки

    про доходи

    Детальніше
    Кредитна картка Card Blanche Blue
    Додати до порівняння

    Кредитна картка Card Blanche Blue

    Зручна картка для зняття готівки в банкоматах
    від 1000 до 200 000 грн

    кредитний ліміт

    безкоштовне зняття

    кредитних коштів в Україні

    безкоштовний

    безготівковий переказ кредитних коштів

    Детальніше

    Кредитна картка О.Картка+

    Отримайте картку онлайн через ДіяШеринг або BankID в O.Bank
    до 200 000 грн

    кредитний ліміт

    дистанційне відкриття

    через ДіяШеринг або BankID

    5% на залишок

    власних коштів

    Попередження:

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
    У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
    У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
    У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах. 
    У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
    Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
    Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин,  не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з Законом України «Про електронні у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.

    Необхідні документи
    • Паспорт та ідентифікаційний код
    • Пенсійне посвідчення (за наявності)
    • Довідка про доходи (якщо вимагається умовами оформлення кредитної картки).
       
    Як погасити кредитний ліміт?
    • У касах відділень АТ «Ідея Банк» (не тарифікується Банком).
    • Засобами безготівкового переказу по реквізитах рахунку через установи інших банків (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати банки-відправники).
    • Засобами системи дистанційного обслуговування IdeaOnline (зарахування на рахунок не тарифікується Банком).
    • Засобами онлайн-платформ (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори онлайн-платформи).
    • Засобами термінальних мереж (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори термінальних мереж) зі строком зарахування коштів на рахунок до трьох робочих днів.
    Цифрові картки: переваги та особливості

    Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
    При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
    Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта)
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції. Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22.  Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет.
    23.  Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 
       
    Як отримати кредитну картку
    Заповнити заявку на картку

    Надішліть заявку на кредитну картку онлайн, банк одразу розгляне її та прийме рішення.

    Отримати рішення щодо ліміту

    Очікуйте рішення щодо кредитного ліміту до 1 хвилини в SMS-повідомленні.

    Отримати кредитну картку

    Оберіть найближче відділення, щоб підписати договір та отримати кредитну картку.

    Значення кредитних карток в сучасному фінансовому світі

    Кредитні картки – це фінансові інструменти, що надають користувачам можливість сплачувати за товари та послуги за рахунок залучених коштів. Залежно від розміру кредитного ліміту – граничної суми, яку власник платіжного засобу може використати згідно з умовами договору, користувач картки може витрачати кошти на власний розсуд для повсякденного безготівкового розрахунку. Також кредитка допомагає у покращенні фінансової репутації власника для підвищення рівня довіри банку для надання цільових позик на великі суми у майбутньому.

    Особливості кредитної картки з платіжним лімітом

    Кредитна картка з кредитним лімітом – зручний платіжний засіб з банківським обмеженням на використання коштів. Користувач може вільно витрачати залучені гроші за умови своєчасного внесення мінімальних щомісячних платежів до моменту, поки загальна сума витрат не досягне визначеної межі.

    Розмір ліміту визначається банком на основі аналізу кредитної історії позичальника та його поточної платоспроможності. За умови відсутності порушень умов користування попередніми позиками та наявності підтвердженого стабільного джерела доходу, клієнт може розраховувати на максимальний ліміт. Наявність сумнівів щодо фінансової безпеки, добропорядності, або ж у випадку відсутності жодного кредитного досвіду, ліміт залучення банківських коштів може бути знижено.

    Як обрати кредитку з лімітом?

    Перш ніж замовити кредитну картку, варто проаналізувати свій фінансовий стан, окреслити потреби, які має задовольнити цей платіжний засіб. Зосередьте увагу на таких аспектах:

    1. Місячному бюджеті, обсязі витрат та їх співвідношенні із доходами для визначення гранично допустимого розміру боргу, тобто ліміту залучення коштів.
    2. Власній фінансовій історії – кредитні картки з лімітом вигідно відкривати за умови позитивного досвіду банківського кредитування, що аргументує запит на великий ліміт.
    3. Запланованих витратах – карта з кредитним лімітом, а саме сума грошей, доступ до якої вона надає, повинна покривати вартість омріяних придбань чи обсяг транзакцій.

    Обираючи кредитні карти варто звернутися за порадою до фінансового експерта, проаналізувати дописи на тематичних форумах. Це допоможе відкрити кредитну картку, яка відповідатиме можливостям та потребам, забезпечить резерв коштів без надмірного боргового тиску.

    Як оформити кредитну карту онлайн?

    Кредитна картка з лімітом стає доступнішою – для її оформлення не потрібно витрачати час на особистий візит до банку, достатньо смартфону чи іншого пристрою, підключеного до інтернету, і кількох хвилин. Щоб відкрити кредитну картку онлайн, потрібно подати заявку у електронній формі, дочекатися її схвалення та виконати кілька простих кроків у мобільному банківському додатку.

    Отримати кредитку онлайн можна без будь-якого документального супроводу. Достатньо заповнити коротку анкету на сайті, на основі якої банк зможе перевірити фінансову історію клієнта та сформувати індивідуальне рішення щодо позикового ліміту.

    Переваги кредитних карток

    Залучення додаткових коштів дозволяє збільшити бюджет та задовольнити повсякденні потреби без компромісів із власними бажаннями та без надмірного боргового тиску. Наведемо кілька аргументів, чому варто оформити кредитну картку онлайн: 

    • гнучкість та мобільність розрахунків – платіжний засіб дозволяє завжди мати вільні кошти при собі на випадок непередбачуваних витрат;
    • безпечність – кредитна картка онлайн має високий рівень захисту від шахрайства, а її дія може бути легко заблокована у випадку втрати чи викрадення;
    • позитивний вплив на фінансову репутацію – регулярно використовуючи кредитні картки онлайн, можна покращити свій кредитний рейтинг;
    • економічність – кредитні картки часто передбачають вигідні програми лояльності, бонуси та акції для активних користувачів, за допомогою яких можна ощадливо витрачати та заощаджувати.

    Кредитна картка з лімітом онлайн забезпечує вирішення фінансових труднощів у разі затримки заробітної плати, раптових витрат. З її допомогою можна своєчасно виплачувати регулярні платежі, вдало купувати товари за знижками та завжди почуватися впевнено.

    Для яких платежів можна використовувати кредитку?

    Кредитна картка онлайн має широку сферу застосування. З її допомогою можна виконувати такі фінансові операції:

    • безготівкову оплату за товари та послуги;
    • онлайн-оплату в інтернеті, в тому числі в закордонних маркетплейсах;
    • безконтактні транзакції для додаткової зручності та безпеки;
    • оплату поточних платежів – комунальних послуг, оренди, мобільного та інтернет-зв’язку;
    • зняття готівки – деякі кредитки передбачають таку функцію без комісії.

    За умови регулярного погашення боргу користувач отримує необмежене в часі джерело додаткових коштів для задоволення споживчих потреб та побажань. Кредитна картка від Ідея Банк має великі можливості та зручне керування, вигідні бонуси для ощадливого використання.