Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A

0 800 50 20 30для фізичних осіб
0 800 50 10 40для бізнес-клієнтів
+38 034 255 87 62для дзвінків з-за кордону
info@ideabank.uaЕлектронна адреса
https://tas.uaУ складі TAS GROUP

PIN-код (персональний ідентифікаційний номер) — набір цифр платіжної карти, відомий тільки власнику картки для його ідентифікації під час здійснення операцій. Він генерується таким чином, що його не знає жоден співробітник (навіть той, хто видавав вам конверт з кодом), його не можна переглянути в жодній системі банку.
• Ніколи не записуйте PIN-код – запам'ятайте його.
• Якщо є можливість змінити PIN-код на новий, придуманий вами, то, роблячи заміну PIN-коду, уникайте очевидних, передбачуваних комбінацій. Наприклад: закінчення вашого номера телефону, дата вашого дня народження і тому подібне.
• Потрібно пам’ятати, що для розрахунків в Інтернеті PIN-код не потрібен і будь-яка пропозиція ввести його — дія шахраїв.
Як отримати PIN-код?
Через чат-бот на сайті банку:
1. Авторизуйтесь у чат-боті на сайті банку.
2. Оберіть категорію картки: "платіжна" або "кредитна".
3. Оберіть картку, для якої потрібно отримати новий PIN-код.
4. Оберіть опцію "PIN-код".
5. Введіть код підтвердження, який надійде вам у SMS.
Після виконання цих дій ви отримаєте SMS із новим PIN-кодом.
Через мобільний O.Bank:
1. Авторизуйтесь у мобільному O.Bank.
2. Оберіть потрібну картку у головному меню.
3. Свайпніть вліво.
4. Натисніть на опцію "PIN-код" та "Надіслати".
5. PIN-код буде надіслано на ваш фінансовий номер у SMS.
Ми рекомендуємо запам’ятати код і видалити це SMS для вашої безпеки.