Accessibility
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A
Notifications

Головний фахівець з обслуговування клієнтів

Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів. 

Наша справжня цінність — Команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар’єрного зростання.

ЗАПРОШУЄМО В КОМАНДУ ІДЕЯ БАНКУ ГОЛОВНОГО ФАХІВЦЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Вища або неповна вища освіта (економічна, фінансова, банківська справа);
  • досвід роботи у банківській сфері не менше 3-х років;
  • знання нормативних документів Націанального банку України;
  • знання банківських продуктів для клієнтів фізичних та юридичних осіб;
  • володіння персональним комп'ютером на рівні досвідченого користувача;
  • навички ефективних продажів та ведення переговорів;
  • успішний досвід залучення клієнтів;
  • навички побудови ефективних робочих взаємовідносин;
  • орієнтованість на постійний розвиток;
  • особисті якості: організованість, пунктуальність, точність, уважність, комунікабельність, вміння переконувати та аргументовано відстоювати власну думку.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • встановлення контактів та залучення на обслуговування нових клієнтів;
  • підтримка відносин з діючими клієнтами Банку;
  • виконання планових показників продажів банківських продуктів (депозити, кредити, кредитні картки, продажі POS тощо);
  • контроль операційно-касової дисципліни відділення банку;
  • робота із зверненнями та скаргами клієнтів.

РОБОТА З ІДЕЄЮ - ЦЕ:

  • Робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • лише офіційне працевлаштування;
  • конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання;
  • 25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;
  • внутрішні мотиваційні програми та заходи;
  • можливість підвищувати професійну кваліфікацію;
  • робота у динамічній командній атмосфері;
  • цікаві робочі завдання та можливості кар’єрного розвитку.

 

Ідея Банк — Банк для людей та їхніх ідей!

Дякуємо за інтерес до нашої вакансії. Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми збережемо ваше резюме в резерві та обов’язково зв’яжемося, щойно з’явиться відповідна пропозиція для Вас.

Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах:

 

Вид зайнятості:
повна
Контактна особа:
НR