Головний фахівець з обслуговування клієнтів

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ  ГОЛОВНОГО ФАХІВЦЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

  • вища економічна/фінансова/банківська справа освіта;
  • досвід роботи у банківській сфері не менше 3-х років;
  • знання нормативних документів НБУ;
  • знання банківських продуктів клієнтів ФО та ЮО;
  • навики роботи з ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики продаж та ведення переговорів;
  • орієнтованість на клієнта та результат;
  • досвід організації постійного залучення клієнтів;
  • навики побудови ефективних робочих взаємостосунків;
  • пунктуальність, точність, уважність;
  • орієнтованість на постійний розвиток;
  • організаторські задатки;
  • комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами та колегами по роботі;
  • вміння переконувати та аргументовано відстоювати свою думку.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • встановлення контактів та залучення на обслуговування нових клієнтів;
  • підтримка відносин з діючими клієнтами Банку;
  • виконання планових показників продажів;
  • продаж банківських продуктів (депозити, кредити, кредитні картки, продажі POS тощо);
  • контроль операційно-касової дисципліни;
  • робота із зверненнями та скаргами клієнтів. 

РОБОТА З ІДЕЄЮ – ЦЕ:

  • робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • конкурентна заробітна плата;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку;
  • внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ! 

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. 

Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Офіційна сторінка «Ідея Банк» у Facebook https://www.facebook.com/ideabankua/ 

Вид зайнятості:
Повна зайнятість
Контактна особа:
HR