Головний фахівець з обслуговування клієнтів

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ  ГОЛОВНОГО ФАХІВЦЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

 

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

  • Вища або неповна вища освіта (економічна, фінансова, банківська справа);
  • досвід роботи у банківській сфері не менше 3-х років;
  • знання нормативних документів НБУ;
  • знання банківських продуктів для клієнтів фізичних та юридичних осіб;
  • володіння ПК на рівні досвідченого користувача;
  • навики ефективних продажів та ведення переговорів;
  • успішний досвід залучення клієнтів;
  • навики побудови ефективних робочих взаємовідносин;
  • орієнтованість на постійний розвиток;
  • особисті якості: організованість, пунктуальність, точність, уважність, комунікабельність, вміння переконувати та аргументовано відстоювати власну думку.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • встановлення контактів та залучення на обслуговування нових клієнтів;
  • підтримка відносин з діючими клієнтами Банку;
  • виконання планових показників продажів банківських продуктів (депозити, кредити, кредитні картки, продажі POS тощо);
  • контроль операційно-касової дисципліни відділення банку;
  • робота із зверненнями та скаргами клієнтів. 

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:

·       Робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding S.A; 

·       офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата;

·       досвід роботи у команді професіоналів;

·       цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву, і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

 

Ідея Банк у соціальних мережах:

Facebook  https://www.facebook.com/ideabankua/

Instagram  https://www.instagram.com/ideabank_official/

Вид зайнятості:
повна
Контактна особа:
hrmanager