Оператор контакт-центру

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ОПЕРАТОРА КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

 НАШ КАНДИДАТ:

  • має вищу, неповну вищу освіту або студент старшого курсу заочної форми навчання;
  • володіє хорошою дикцією, вільно спілкується українською мовою;
  • комунікабельний та здатний швидко навчатися.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • спілкування з існуючими та потенційними клієнтами в телефонному режимі;
  • фіксація результату розмови з клієнтом в програмі;
  • заведення заявки клієнта на оформлення банківського продукту;
  • допомога клієнту у вирішенні проблем.

РОБОТА З ІДЕЄЮ – ЦЕ:

  • робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • конкурентна заробітна плата (ставка + бонус);
  • безкоштовне навчання;
  • зручний графік роботи який обираєте Ви;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку;
  • внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ! 

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Офіційна сторінка 'Ідея Банк' у Facebook https://www.facebook.com/ideabankua/

 

Вид зайнятості:
повна
Контактна особа:
HR
Телефон: