Оператор контакт-центру

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ОПЕРАТОРА КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

 НАШ КАНДИДАТ:

  • має неповну вищу/вищу освіту  чи є студентом ВНЗ;
  • вільно володіє українською мовою та має чітку дикцію;
  • впевнений користувач ПК;
  • любить спілкування та має бажання допомагати іншим;
  • швидко навчається та орієнтований на результат;
  • готовий працювати у дружній офісній атмосфері.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • дистанційне спілкування з діючими та потенційними клієнтами;
  • інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку;
  • допомага клієнтам у вирішенні банківських питань (у тому числі про наявність простроченої заборгованості).

РОБОТА В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ ІДЕЯ БАНКУ – ЦЕ:

  • робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • конкурентна та стабільна заробітна плата (ставка + бонус);
  • офіційне працевшлаштування;
  • безкоштовне стартове навчання;
  • можливість обрати зручний графік роботи;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку;
  • комфортний офіс у центрі міста.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Ідея Банк у соціальних мережах:

https://www.facebook.com/ideabankua/

https://www.instagram.com/ideabank_official/

Вид зайнятості:
Повна зайнятість
Контактна особа:
HR