Оператор контакт-центру

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ОПЕРАТОРА КОНТАКТ-ЦЕНТРУ
 
НАШ КАНДИДАТ:
•    має неповну вищу/вищу освіту  чи є студентом ВНЗ;
•    вільно володіє українською мовою та має чітку дикцію;
•    впевнений користувач ПК;
•    любить спілкування та має бажання допомагати іншим;
•    швидко навчається та орієнтований на результат;
•    готовий працювати у дружній офісній атмосфері.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
•    дистанційне спілкування з діючими та потенційними клієнтами;
•    інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку;
•    допомагати клієнтам у вирішенні банківських питань (у тому числі про наявність кредитної заборгованості).
РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:  
•    Робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding S.A;
•    офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата (ставка+бонус);
•    безкоштовне навчання;
•    зручний графік роботи який обираєте Ви;
•    досвід роботи у команді професіоналів;
•    цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку.
ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!
Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Ідея Банк у соціальних мережах:
https://www.facebook.com/ideabankua/
https://www.instagram.com/ideabank_official/
https://www.linkedin.com/company/idea-bank-ua/

 

Вид зайнятості:
Повна зайнятість
Контактна особа:
HR