Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A

0 800 50 20 30для фізичних осіб
0 800 50 10 40для бізнес-клієнтів
+38 034 255 87 62для дзвінків з-за кордону
info@ideabank.uaЕлектронна адреса
https://tas.uaУ складі TAS GROUP

Перейдіть в «Продукти» - «Кредити» - «Розстрочка» - оберіть кредитну картку
Натисніть «Оформити Розстрочку»
Вкажіть суму Розстрочки та термін
Ознайомтеся з умовами Розстрочки
Підтвердіть згоду на оформлення Розстрочки за допомогою ОТР паролю
Оберіть з «Деталей операцій» операцію, щоб перевести в Розстрочку
Вкажіть термін Розстрочки
Ознайомтеся з умова Розстрочки
Підтвердіть згоду на оформлення Розстрочки за допомогою ОТР паролю
Попередження
Заборгованість за Розстрочкою складається із розстроченої суми за Розстрочкою, нарахованих процентів за користування Розстрочкою та комісії за надання фінансового інструменту, які визначаються в Умовах оформлення Розстрочки, відповідно до чинних Тарифів Банку
Комісія за надання фінансового інструменту сплачується Клієнтом щомісячно, з розбивкою загальної суми Комісії рівними частинами. У разі здійсненні Клієнтом повного дострокового погашення Розстрочки, нарахована та не сплачена частина комісії за надання фінансового інструменту підлягає обов’язковій сплаті в повному обсязі у день повного дострокового погашення Розстрочки.
Клієнт має право в будь-який момент здійснити дострокове повне погашення заборгованості за Розстрочкою за рахунок доступного залишку власних коштів та/або за рахунок невикористаних коштів Кредитного ліміту. Для цього Клієнт самостійно ініціює операцію дострокового повного погашення Розстрочки в O.Bank, забезпечивши наявність необхідної суми коштів на рахунку (відкритому за Угодою кредитної картки), в тому числі невикористаних коштів Кредитного ліміту.
Сплата щомісячного платежу за Розстрочкою здійснюється за рахунок доступного залишку коштів на Рахунку, в том числі за рахунок невикористаних коштів Кредитної лінії. Клієнт доручає Банку здійснювати погашення заборгованості зі сплати щомісячного платежу шляхом договірного списання коштів Клієнта з рахунку відкритому за Угодою кредитної картки). Сума заборгованості, сплаченої за Розстрочкою, стає доступною для використання в рамках Ліміту Розстрочки. У разі, якщо на рахунку (відкритому за Угодою кредитної картки) недостатньо коштів для погашення щомісячного платежу за Розстрочкою (власних коштів та/або невикористаного Кредитного ліміту), такий платіж підлягає безумовному погашенню, в тому числі за рахунок несанкціонованого овердрафту.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення суми здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про присвоєння до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про присвоєння до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтом договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефоном Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти info@ideabank.ua.
Розстрочка – фінансовий інструмент, який передбачає погашення рівними частинами всієї суми або частини заборгованості за Кредитною лінією або переведення конкретної витратної операції на умови погашення ануїтетних платежів.(ануїтетними платежами) всієї суми або частини заборгованості за Кредитною лінією або переведення конкретної витратної операції на умови погашення рівними частинами (ануїтетними платежами.
Розстрочку можна оформити в O.Bank:
a) «Продукти» – «Кредити» – «Розстрочки» – обрати необхідну кредитну картку – «Оформити Розстрочку» - вказати суму Розстрочки та термін – ознайомитися з умовами Розстрочки – підтвердити згоду на оформлення Розстрочки за допомогою ОТР паролю.
b) Обрати Кредитну картку – обрати в «Деталях операцій» витратну операцію – натиснути «Перевести в Розстрочку» - обрати термін Розстрочки – ознайомитися з умовами Розстрочки – підтвердити оформлення Розстрочки за допомогою ОТР паролю.
Для оформлення Розстрочки необхідно:
Варіант 1. Обрати в O.Bank Кредитну картку – натиснути кнопку «Налаштування кредитних лімітів» - за допомогою слайдера встановити Ліміт Розстрочки – натиснути «Застосувати» - підтвердити встановлення Ліміту Розстрочки за допомогою ОТР паролю, що буде надіслано на фінансовий номер.
Варіант 2. Перейти в Продукти – Кредити – Розстрочка – обрати Кредитну картку – натиснути кнопку «Змінити Ліміт Розстрочки».
Ні, для користування Розстрочкою обов’язково необхідно встановити Ліміт Розстрочки.
Суму наступного платежу можна переглянути в O.Bank: «Продукти» – «Кредити» – «Розстрочки» – обрати необхідну кредитну картку – обрати з переліку необхідну Розстрочку – поле «Наступний платіж».
Щомісячний платіж списується автоматично з рахунку кредитної картки. Для цього Клієнту необхідно забезпечити наявність власних коштів на рахунку. У разі, якщо власних коштів недостатньо – погашення виконається за рахунок кредитних коштів.
Перший платіж списується через один місяць в дату оформлення Розстрочки.
Для перевірки доступного ліміту на Розстрочку необхідно переглянути в O.Bank: обрати Кредитну картку – прогорнути вліво – обрати «Налаштування кредитних лімітів».
Загальна сума всіх відкритих Розстрочок не повинна перевищувати ліміту на Розстрочки.
Так, Клієнт може здійснити повне погашення Розстрочки. При достроковому повному погашенні заборгованості Клієнт сплачує всі платежі за Розстрочкою (в тому числі проценти та комісії), що зазначені в Умовах оформлення Розстрочки.
Ні.
Сума залишку по Розстрочці можна переглянути в O.Bank: «Продукти» – «Кредити» – «Розстрочки» – обрати необхідну кредитну картку – обрати з переліку Розстрочок – поле «Залишок по Розстрочці».
При оформленні Розстрочки, Клієнт підписує Умови оформлення Розстрочки, в яких описуються цінові параметри. Дані Умови оформлення Розстрочки направляються Банком на електронну пошту Клієнта, яку він вказує при оформленні Розстрочки.
Додатково Клієнт має можливість отримати Умови оформлення Розстрочки в O.Bank («Продукти» – «Кредити» – «Розстрочки» – обрати необхідну кредитну картку – обрати з переліку Розстрочок – натиснути «Договір» та ввівши електронну пошту для відправки документу.