Врегулювання простроченої заборгованості

Лояльні пропозиції для врегулювання простроченої заборгованості
Врегулювання простроченої заборгованості клієнтів, які належать до захищеної категорії

Рефінансування – продукт Universal – це механізм, який дозволяє переоформити діючий кредит на умовах, що дозволять зменшити місячний платіж на зручніших для Вас умовах з подовженням терміну дії кредиту. 

Як працює процедура оформлення?
Клієнт, у котрого виникли фінансові труднощі з оплатою поточних фінансових зобов’язань, подає заяву в банк з проханням оформлення лояльної пропозиції рефінансування та вказує причину, чому не може виконати попередньо узгоджені зобов’язання. Далі очікує, допоки банк ухвалить відповідне рішення. За позитивного рішення потрібно підписати пакет документів: у відділенні банку, інформаційно-консультаційному центрі АТ «Ідея Банк» чи за посиланням у застосунку O.Bank 2.0.
Важливо! Оформлення рефінансування проводиться тільки за погодженням банку та виконанням відповідних умов оплати.

 

Відтермінування платежу  - продукт «Короткострокова реструктуризація» - це лояльний продукт  Банку, що передбачає повернення клієнта до здійснення регулярних платежів шляхом надання пільгового періоду на обслуговування заборгованості в межах діючого договору.

Як працює процедура оформлення?
Клієнт, у котрого виникли тимчасові фінансові труднощі з оплатою поточних фінансових зобов’язань,  подає заявку в Банку з проханням надання відтермінування оплати  щомісячного платежу та вказує причину, чому не може виконати  діючі фінансові зобов’язання. Далі очікує, допоки банк ухвалить відповідне рішення. За позитивного рішення  Клієнту прийде  СМС інформування на фінансовий номер телефону. Відтермінування оплати щомісячного платежу може надаватися на повний платіж або на певну частину платежу (тіло кредиту). 
У випадку надання відтермінування оплати щомісячного платежу, оплата відсотків та комісії, які входять в розмір щомісячного платежу(платежів) на котрий надається відтермінування переносяться в оплату останнього платежу згідно діючого графіку, а оплата тіла кредиту пропорційно розподіляється по платежах до закінчення дії договору, після платежів на котрі надано відтермінування.

Важливо! Оформлення  відтермінування оплати проводиться тільки  за погодженням банку.
Основне! Пам’ятайте - ми завжди допоможемо вирішити питання,  якщо у Вас виникли труднощі із погашенням кредиту. Не уникайте вирішення проблеми кредитування на двосторонніх вигідних умовах.
 

Згідно із Законом України «Про споживче кредитування» Банк призупиняє, на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, взаємодію щодо врегулювання простроченої заборгованості з клієнтами, які відповідають наведеним нижче критеріям та повідомили Банк про бажання припинити таку взаємодію:
1)  клієнтами,  які належать до захищеної категорії.  Повідомлення про належність до захищеної категорії  здійснюється самим клієнтом, або його близькими особами представниками, спадкоємцями, поручителями, майновими поручителями або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію. 
2) близькими особами клієнта, який належить до захищеної категорії, його представником, крім представника, який не є близькою особою такого клієнта, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит такого клієнта та які надали згоду на таку взаємодію.

Способи повідомлення  Банку про належність клієнта до захищеної категорії:
1) Телефон: 0800508250, 0800502030, 0800505203, 0996602968 (підтримка viber для надання копій документів)
2) E-mail: [email protected] 
2) Адреса для листування: 79008, м. Львів, вул. Валова, 11 
3) Звернення на будь-яке відділення АТ «Ідея Банк»  або на відділення кредитного центру -  https://ideabank.ua/uk/map 

Документи необхідні для призупинення взаємодії щодо врегулювання простроченої заборгованості у зв’язку з належністю клієнта до захищеної категорії:

  • заява від клієнта або близької особи клієнта, його представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя або третьої особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію;
  • копії підтвердних документів про належність клієнта до захищеної категорії.

 

Захищені категорії

Підтвердні документи

військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України

підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою додатком № 2 до ЗУ «Про споживче кредитування» . Допускається складення довідки рукописним способом

 

Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби

посвідчення інваліда війни

Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти

посвідчення члена сім’ї загиблого

Особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти

інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти

 

Клієнт, який втратив належність до захищеної категорії, зобов’язаний повідомити про це Банк протягом 30 календарних днів з дня втрати належності.

Шановні клієнти, прохання звернути увагу що призупинення взаємодії щодо врегулювання простроченої заборгованості в жодному разі не анулює Ваші кредитні зобов`язання перед Банком. Банк з розумінням ставиться до Вашої ситуації, але якщо у Вас збереглась можливість внести платіж по кредиту,  навіть частковий - це варто робити.

Юридична назва компаніїНомер телефонуАдреса для листування
1ТОВ «Дельта М Юкрейн»080021000501133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 26
2ТОВ «КОМПАНІЯ АКСІЛІУМ» 093978553001054, Україна, місто Київ, вулиця Хмельницького Богдана (шевченківський р-н), будинок, 58а, квартира, 78, ОФІС 2
3ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ" 068923667003035, м. Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
4ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ.» 080030102703124, місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, будинок 6з
5ТОВ «БОРГОВА АГЕНЦІЯ «ПРИСТАВ УКРАЇНА»»0800754041, 073150404103039, м. Київ, вул. Голосіївська, буд.17
6ТОВ «ПрімоКолект. Центр грошових вимог»080020092079010, м. Львів, вул. Смаль-Стоцького 1, корп. 28