Ідея Банк: стабільність та зручність за будь-яких умов

Кор.: Як банк почувається у нинішніх умовах? Чи вплинула на вас коронакриза? 

В.М. Звичайно, карантин вніс корективи в роботу банку. Перш за все, ми перебудували роботу головного офісу і відділень так, щоб не наражати на зайвий ризик здоров’я клієнтів і працівників банку. Другим вагомим завданням було забезпечити безперебійне надання послуг, адже банк має стабільно виконувати свої зобов’язання перед клієнтами. 
Ми залишилися активними під час карантину, не зупиняли кредитування і впровадили доставку кредитів кур’єрами. Як і всі банки в Україні, відповідно до законодавства, надали позичальникам кредитні канікули на час карантину та запропонували низку програм реструктуризації. 

Наша команда активно мобілізувалася та продовжує роботу, незалежно від того, де кожен із нас знаходиться фізично – вдома чи в офісі. Нашим регулярним місцем спілкування стали відеоконференції в ZOOM. Технології дуже допомогли нам та відкрили нові можливості.  

В цілому на сьогодні банк почувається стабільно та впевнено, маємо хороший запас міцності і ми сподіваємося, що країна швидко відновиться до активного життя. 

Кор.: Чи складно було працювати в карантин? Як відновлюєте роботу наразі?

О.Т. За 30 років роботи в Україні банк стикався із багатьма кризами та успішно долав їх. Ми розуміємо, що будь-які зміни несуть із собою і нові можливості. Отже, ми не завмерли, а навпаки -  підвищили активність, при цьому впровадили необхідні заходи безпеки та позмінну роботу у мережі відділень. Доволі оперативно перевели всі можливі процеси керування мережею в дистанційний формат.
Наразі ми вже відновили докарантинний режим роботи усіх відділень та продовжуємо суворо слідкувати за заходами безпеки. 

Кор.: Чи маєте особливі умови та пропозиції для клієнтів на цей період? 

О.Т. Нові умови вимагали від нас швидких та нових рішень: ми запропонували так зване дистанційне обслуговування, яке, до речі, доступне і зараз. 
Для того, щоб скажімо, оформити кредит «Домашній», клієнтові достатньо зателефонувати до нашого відділення і персональний менеджер допоможе оформити запит на кредит, заповнивши необхідні дані. За годину менеджер повідомить рішення щодо видачі кредиту. І далі - клієнтові не потрібно йти до банку, бо доставку необхідних кредитних коштів може зробити кур’єр. 

Ми помітили, що клієнти стали трохи стриманішими, проте не припиняють звертатися за кредитами. Це значить, що життя не зупиняється і ми - сприяємо цьому. Ми маємо значний досвід у кредитуванні та надаємо індивідуальні рішення для клієнтів для їхніх потреб: ремонт, весілля, бізнес, авто, навчання та ін. Як було сказано, відділення вже працюють у звичайному режимі. Тут клієнтам буде зручно оформити кредит «Єдиний», який передбачає максимально 500 тис. грн, причому клієнт може сам керувати і вибрати відсоткову ставку залежно від суми позики. Інші серйозні наші пропозиції – кредит до 2 млн грн під заставу нерухомості та кредит «Класична іпотека» на купівлю житла.

Кор.: Статистика каже, що люди стали більше приносити кошти на депозити в банки. Чому ваші клієнти обирають саме вас?   

В.М. Ми як банк з 30-річною історією та сильними європейськими традиціями неодноразово підтверджували репутацію надійного фінансового партнера. Наші депозити часто визнаються одними із кращих серед банків – це на думку і клієнтів, і колег-банкірів. Ідея Банк є членом ФГВФО із самого початку його заснування, входить до багатьох галузевих організацій та асоціацій. 

У нас багато постійних і хороших клієнтів – понад 80% постійно зберігають свої заощадження в нашому банку. Така довіра від клієнтів – результат нашої багаторічної роботи та здатності завжди бути актуальними та доречними для клієнтів.

От навіть у цю кризу ми розробили нову програму заощаджень – «Фінансовий імунітет», що поєднує вигідні відсотки, можливість тижневої лонгації та отримання коштів із рахунку без втрати відсотків або депозит «Знову разом», який передбачає підвищену лояльність у вигляді бонусу +1,5% до ставки депозиту для існуючих клієнтів, а також - депозит «Безпечний+», із використанням подарункового сертифікату, що дає змогу клієнтам отримати +1% до ставки. Незмінним фаворитом є депозит «На Старт» - для нових клієнтів, які хочуть познайомитись з банком, з високою ставкою при короткому терміні - 3 місяці під 18% річних. 

Кор.: Які пропозиції та послуги маєте для клієнтів на щодень? 

О.Т. Для тих, хто любить та звик розраховуватися власними чи кредитними коштами онлайн та в магазинах карткою чи смартфоном, ми оновили наші картки Violet, Brown и Brown Travel. Тепер там – сервіс MC Concierge, MC Lounge Key, Fast line та головне - можливість встановлення кредитного ліміту, тобто немає потреби оформлювати окрему кредитну картку. Наші картки можна вільно підключати до Google Pay та Apple Pay та розраховуватися безконтактно за допомогою смартфона чи айфона. Оформити картки можна так само дистанційно, зателефонувавши до відділення банку. 

Кор.: Що наразі із переказами із Польщі, візовими зборами? Чи є суттєві зміни? 

О.Т. Наша картка для переказів коштів із Польщі в Україну Card Blanche Transfer доступна вже більш як 3 роки та продовжує бути актуальною. Після відкриття візових центрів зросла потреба щодо оплат візових зборів. Як і раніше, ми надаємо ці послуги. 
Крім того, маємо класичний ряд пропозицій щодо страхування, в тому числі для тих, хто працює за кордоном - медичне страхування, а також: страхування життя та здоров’я від нещасних випадків, нерухомості та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у формі е-полісу. 

Кор.: Чи маєте особливі пропозиції для підприємців у час кризи? 

В.М. Звичайно, ми намагаємося бути близькими та розуміти для наших клієнтів. Тому у цей непростий час ми запропонували кредит «Легкий бізнес», який надає можливість протягом перших 3-х місяців сплачувати тільки комісію за користування коштами. При цьому рішення по кредиту ми надаємо протягом одного дня. 
Це – наша відповідь кризі та підтримка малого бізнесу в поточних умовах. Крім того, ми запровадили зручну картку саме для підприємців із прямим доступом до бізнес-рахунку, тобто можливістю розраховуватися в магазинах та онлайн, а також - знімати готівку в банкоматах. Підприємцям доступний і онлайн-банк, щоб керувати коштами на своєму рахунку в дистанційному режимі. 
    
Кор.: Чи дасте кілька порад: як краще розпорядитися коштами нині? 

О.Т. Банківські вклади в національній валюті, як і раніше, залишаються найбільш доступним і зрозумілим способом зберегти та примножити заощадження. Вільні кошти краще розміщувати на депозиті у банку із довгою та стабільною історією. Щодо максимального доходу – враховувати строк вкладу і валюту. Звертати увагу на акції банків: часто є можливість отримати додатковий дохід. 

В.М. Кожна криза – завжди цікавий час для нових можливостей, в тому числі і за допомогою кредитних коштів. Тому, якщо маєте хорошу ідею – запрошуємо вас до співпраці.