Фахівець з операційно-касової роботи

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ФАХІВЦЯ З ОПЕРАЦІЙНО-КАСОВОЇ РОБОТИ

У НАШОГО КАНДИДАТА Є:

·        Вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа, менеджмент);

·        досвід роботи у банківській сфері в напрямку касового обслуговування та активних продажів банківських продуктів;

·        досвід роботи на касі та в активних продажах банківських продуктів;

·        знання чинного законодавства, нормативних документів та інструкцій НБУ у сфері банківської діяльності та касового обслуговування;

·        володіння ПК на рівні впевненого користувача;

·        особисті якості: відповідальність, орієнтованість на клієнта, відповідальність, уважність, ввічливість, комунікабельність.

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

·        залучення клієнтів та забезпечення їх якісного обслуговування;

·        оформлення кредитів, депозитів та страхових продуктів;

·        здійснення розрахунково-касового обслуговування;

·        виконання індивідуальних планових показників;

·        якісне та своєчасне формування касових документів для зберігання відповідно до існуючих нормативних документів Банку.

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:

·       Робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи; 

·       офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата;

·       досвід роботи у команді професіоналів;

·       цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і, у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

 

Ідея Банк у соціальних мережах:

Facebook https://www.facebook.com/ideabankua

Instagram https://www.instagram.com/ideabank_official/

LinkedIn https://www.linkedin.com/company/idea-bank-ua/

 

Вид зайнятості:
повна
Контактна особа:
hrmanager