Accessibility
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A
Notifications

Менеджер по роботі з кредитною заборгованістю

Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час Банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів.

Наша справжня цінність — Команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар'єрного зростання.

ЗАПРОШУЄМО В НАШУ КОМАНДУ МЕНЕДЖЕРА ПО РОБОТІ З КРЕДИТНОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ

Наш пріоритет – не просто стягнути борг, а допомогти клієнту знайти правильне фінансове рішення.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Можливість працювати віддалено, адже ноутбуком та гарнітурою ми забезпечуємо.
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня – це забезпечення стабільного доходу та соціальних гарантій.
  • Чітку та прозору мотивацію: заробітна плата складається зі стабільної ставки та зрозумілої бонусної системи, яка залежить від вашого результату. Чим ефективніші дзвінки та рішення - тим вищий бонус.
  • Гарантоване зростання доходу: заробітна плата збільшується автоматично після 6 та 12 місяців успішної роботи, а також щорічне загальне підвищення заробітної плати.
  • Комфорт та чіткий графік: 25 днів відпустки, оплачувані лікарняні. Графік роботи: з пн по пт з 09:00 до 18:00. Але є класна опція: можлива часткова зайнятість. (обговоримо це на співбесіді).
  • Структурований розвиток: навіть, якщо немає досвіду - ми навчимо! Ти отримаєш безкоштовне навчання з першого дня та підтримку ментора, щоб швидко адаптуватися та досягти цілей.
  • Можливості для росту: це не просто лінійна позиція, це точка входу в банківську кар'єру. Завдяки прозорим KPI та внутрішнім програмам, ти матимеш чіткий шлях для просування на інші посади в Банку.

ТОБІ ДО НАС, ЯКЩО ТИ:

  • Відмінно володієш усною та письмовою комунікацією, вмієш слухати й перевтілювати заперечення в довіру;
  • впевнено користуєшся програмами MS Office, електронною поштою та Інтернетом;
  • маєш аналітичний склад розуму, швидко вчишся роботі з CRM і програмними комплексами;
  • розумієш, коли клієнту потрібен порадник, а не «стягач»;
  • орієнтований на результат.

ТВОЇ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Ініціювати проактивні дзвінки клієнтам із простроченими платежами;
  • інформувати зручним каналом (дзвінок, SMS, месенджер) про актуальний статус заборгованості;
  • аналізувати історію платежів та пропонувати персоналізовані рішення для реструктуризації;
  • документувати всі результати взаємодії в CRM та стежити за виконанням узгодженого плану погашення.

 

Твоя робота змінюватиме фінансову поведінку сотень людей щомісяця!

Чекаємо на Тебе у нашій Команді!

Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах:

 

Вид зайнятості:
повна та часткова
Контактна особа:
HR Олександра