Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час Банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів.
Наша справжня цінність — Команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар'єрного зростання.
ЗАПРОШУЄМО В НАШУ КОМАНДУ МЕНЕДЖЕРА ПО РОБОТІ З КРЕДИТНОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ
Наш пріоритет – не просто стягнути борг, а допомогти клієнту знайти правильне фінансове рішення.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Можливість працювати віддалено, адже ноутбуком та гарнітурою ми забезпечуємо.
- Офіційне працевлаштування з першого робочого дня – це забезпечення стабільного доходу та соціальних гарантій.
- Чітку та прозору мотивацію: заробітна плата складається зі стабільної ставки та зрозумілої бонусної системи, яка залежить від вашого результату. Чим ефективніші дзвінки та рішення - тим вищий бонус.
- Гарантоване зростання доходу: заробітна плата збільшується автоматично після 6 та 12 місяців успішної роботи, а також щорічне загальне підвищення заробітної плати.
- Комфорт та чіткий графік: 25 днів відпустки, оплачувані лікарняні. Графік роботи: з пн по пт з 09:00 до 18:00. Але є класна опція: можлива часткова зайнятість. (обговоримо це на співбесіді).
- Структурований розвиток: навіть, якщо немає досвіду - ми навчимо! Ти отримаєш безкоштовне навчання з першого дня та підтримку ментора, щоб швидко адаптуватися та досягти цілей.
- Можливості для росту: це не просто лінійна позиція, це точка входу в банківську кар'єру. Завдяки прозорим KPI та внутрішнім програмам, ти матимеш чіткий шлях для просування на інші посади в Банку.
ТОБІ ДО НАС, ЯКЩО ТИ:
- Відмінно володієш усною та письмовою комунікацією, вмієш слухати й перевтілювати заперечення в довіру;
- впевнено користуєшся програмами MS Office, електронною поштою та Інтернетом;
- маєш аналітичний склад розуму, швидко вчишся роботі з CRM і програмними комплексами;
- розумієш, коли клієнту потрібен порадник, а не «стягач»;
- орієнтований на результат.
ТВОЇ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Ініціювати проактивні дзвінки клієнтам із простроченими платежами;
- інформувати зручним каналом (дзвінок, SMS, месенджер) про актуальний статус заборгованості;
- аналізувати історію платежів та пропонувати персоналізовані рішення для реструктуризації;
- документувати всі результати взаємодії в CRM та стежити за виконанням узгодженого плану погашення.
Твоя робота змінюватиме фінансову поведінку сотень людей щомісяця!
Чекаємо на Тебе у нашій Команді!
Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах: