Accessibility
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A
Notifications

Начальник відділу розвитку клієнтського досвіду

Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів.

Наша справжня цінність — Команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар'єрного зростання.

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ РОЗВИТКУ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Вища освіта (маркетинг, соціологія, бізнес-аналітика або суміжні напрями);
  • досвід роботи у банківській сфері у напрямку клієнтського сервісу або клієнтського досвіду;
  • глибоке розуміння принципів управління клієнтським досвідом (Customer Journey)
  • досвід з впровадження проєктів із сегментації клієнтської бази та стратегії розвитку клієнта;
  • досвід формування карти життєвого циклу клієнта;
  • навички систематизації і структурування різнорідної інформації.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Організація та управління клієнтськім досвідом та якістю обслуговування клієнтів
  • впровадження стратегії спрямованої на збільшення бази активних клієнтів Банку;
  • аналіз поточної цільової аудиторії;
  • формування портрету пріоритетної цільової аудиторії та виявлення основних потреб;
  • формування карти життєвого циклу клієнта та стратегії розвитку клієнтів в Банку;
  • розробка, запуск кампаній і акцій спрямованих на розвиток відносин із діючими клієнтами Банку;
  • впровадження проєктів з сегментації клієнтської бази.

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:

  • Робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • лише офіційне працевлаштування;
  • конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання;
  • 25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;
  • внутрішні мотиваційні програми та заходи;
  • можливість підвищувати професійну кваліфікацію;
  • робота у динамічній командній атмосфері;
  • цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку.

Ідея Банк — Банк для людей та їхніх ідей!

Дякуємо за інтерес до нашої вакансії. Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми збережемо ваше резюме в резерві та обов’язково зв’яжемося, щойно з’явиться відповідна пропозиція для Вас.

Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах:

Вид зайнятості:
Повна
Контактна особа:
Катерина Тарарук