Оператор контакт-центру (напрямок продажів)

ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ ОПЕРАТОРА КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

НАШ КАНДИДАТ:

  • має середню спеціальну, неповну вищу або вищу освіту чи є студентом ВНЗ;
  • вільно володіє українською мовою та має чітку дикцію;
  • здатний швидко навчатися та орієнтований на результат;
  • впевнено володіє програмами пакету MS Office, електронною поштою та є грамотним інтернет-користувачем;
  • готовий до роботи в офісі.

 

МАЙБУТНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • спілкування з діючими та потенційними клієнтами в телефонному режимі;
  • фіксація результату розмови з клієнтом в програмі;
  • заведення заявки клієнта на оформлення банківського продукту;
  • допомога клієнту у вирішенні проблем.

РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:

  • робота в одному із найбільш надійних банків України;
  • конкурентна заробітна плата (ставка + бонус);
  • безкоштовне навчання;
  • зручний графік роботи який обираєте Ви;
  • досвід роботи у команді професіоналів;
  • цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку;
  • внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ІДЕЇ!

Дорогий Кандидате! Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми додамо Ваше резюме до нашого резерву і у випадку виникнення відповідної вакансії в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Офіційна сторінка «Ідея Банк» у Facebook https://www.facebook.com/ideabankua/

 

 

Вид зайнятості:
повна
Контактна особа:
HR