Прагнучи вести чесний та відкритий банківський бізнес, Банк затвердив і використовує Кодекс поведінки (етики), в якому відображено найвищі етичні стандарти ведення бізнесу. Кодекс є обов’язковим для виконання керівниками та всіма співробітниками як у межах Банку, так і у відносинах з клієнтами, партнерами, конкурентами та акціонерами.
З метою практичного втілення високих стандартів, Кодекс:
- визначає основні корпоративні цінності Банку, головною з яких є його репутація;
- встановлює високі стандарти ділової поведінки;
- вимагає безумовного дотримання норм законодавства;
- декларує нульову толерантність до фактів корупції, шахрайства і надає повну підтримку в питаннях боротьби з корупцією та шахрайством;
- розглядає культуру управління ризиками як частину загальної корпоративної культури.