Accessibility
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A
Notifications
Картка «Національний кешбек»

Картка «Національний кешбек»

Картка для зарахування кешбеку від держави
    безкоштовновідкриття рахунку
    без абонентських платза рахунок і картку
    Безкоштовне дистанційне оформлення цифрової картки в мобільному додатку O.Bank
    Безкоштовне користування
    Підтримка гаманців Google та Apple Pay

    Програма «Національний кешбек»
    «Національний кешбек» — це державна програма, яка дозволяє отримувати 10% компенсації за покупку українських товарів.

    Як отримати кешбек?
    1.    Визначте картки, з яких ви плануєте оплачувати покупки, і надайте банку дозвіл на передачу інформації про транзакції з цих карток в магазинах-учасниках програми. 
    2.    Відкрийте картку Національний кешбек, куди зараховуватиметься кешбек за програмою.
    1.    У застосунку Дія виберіть картку Ідея Банку,  на яку нараховуватиметься державний кешбек.
    2.    Купуйте товари українського виробництва, що беруть участь у програмі, та накопичуйте до 3000 грн щомісяця.

    Як можна витратити гроші?

    • Комунальні послуги та мобільний зв'язок
    • Транспорт
    • Оплата в кафе/ресторанах
    • Спорт, кіно
    • Медичні послуги
    • Донати ЗСУ
       

    На що варто звернути увагу? 
    Суму накопичення коштів відстежуйте в Дії, а кошти зараховуватимуться на картку щомісяця.
    Витратити кешбек потрібно до кінця  2025 року.
     

    Тарифи
    Популярні питання
    Договори
    Правила захисту
    Інформація для споживачів
    Чи можу я оформити картку Національний кешбек, якщо я не є клієнтом банку?

    Так. Вам потрібно зареєструватися в мобільному O.Bank

    Чи можна отримати кешбек за програмою Національний кешбек на картку O.Bank, якщо платежі були зроблені картками інших банків?

    Так, за умови:

    • У застосунку Дія обрано рахунок для виплати кешбеку, відкритий в O.Bank.
    • Інший банк бере участь у програмі «Національний кешбек».
    • У цьому банку ви подали заяву на участь у програмі, обрали картки для розрахунків і надали дозвіл на передачу інформації про транзакції з цих карток в магазинах-учасниках програми. 
    Скільки рахунків Національний кешбек можна відкрити в мобільному O.Bank?

    Можна мати лише один спеціальний рахунок.

    Що робити, якщо я вже маю картку Національний кешбек в іншому банку?

    Ви можете відкрити додатковий рахунок в мобільному O.Bank і обрати його в застосунку Дія для отримання кешбеку від держави.

    Чи можна оформити пластикову картку Національний кешбек в O.Bank?

    Наразі доступна лише віртуальна картка, яку можна оформити через O.Bank. Для зручних розрахунків її можна додати до Google Pay чи Apple Pay.

    Чи можна використовувати картку Національний кешбек за кордоном або для міжнародних покупок?

    Ні, використання обмежене територією України.

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками
    (витяг з Правил користування міжнародними платіжними картками АТ «Ідея Банк»)

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта).
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.
      Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.
      Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції.
      Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22. Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет. 
    23. Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.