Надішліть заявку на платіжну картку
Отримайте консультацію щодо переваг картки та сервісів
Оберіть найближче відділення, щоб отримати картку.
Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
Пільговий період – це період, коли Ви не сплачуєте відсотки за користування кредитними коштами.
За кредитної карткою «Ідеальна» пільговий період становить до 92 днів.
При цьому пільговий період розповсюджується на будь-які операції за Кредитної карткою «Ідеальна»: зняття готівки, безготівкова оплата карткою товарів та послуг, безготівковий переказ коштів.
ПРАВИЛА ЗАХИСТУ ВІД ШАХРАЇВ
для повної свободи дій та необмежених можливостей
з карткою "Ідеальна"
Захистіть інформацію про картку
1. Встановіть ліміти на зняття готівки та покупки
2. Підключіть SMS-інформування
3. Отримайте 3d-secure автоматично
4. Безкоштовно оформіть платіжну картку з чипом
Нікому та за жодних умов не повідомляйте
1. Коди з SMS від банку
2. Номер та термін дії картки
3. Тризначний CVV2-код на зворотному боці картки, це для операцій в Інтернеті
4. Логін та пароль для входу в інтернет-банкінг
Захистіть свій PIN-код
1. Прикривайте PIN-код під час набору
2. Періодично змінюйте PIN-код (зокрема після користування карткою в сумнівному банкоматі)
3. Порівняйте банкомат з його екранною заставкою
4. Встановіть індивідуальні ліміти на зняття готівки
Захистіть свої ГРОШІ під час зняття в банкоматі
1. Якщо операцію завершено, а гроші не з'явилися, зачекайте декілька хвилин поруч з банкоматом
2. Перевірте чи отвір для отримання готівки закритий та негайно повідомте про це банк за телефоном, вказаним на банкоматі
Не відходьте від банкомата!
Захистіть себе в ІНТЕРНЕТІ
1. Користуйся відомими та перевіреними платіжними сайтами
2. Перевіряйте, щоб адреса сайту починалась з “https”, це гарантує проходження інформації шифрованим каналом
3. Перевіряйте репутацію сайту
4. Перевіряйте відгуки про сайт в Інтернеті
5. Перевіряйте сайт на наявність у списку шахрайських сайтів
6. Перевіряйте вік та термін реєстрації сайту
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.
У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Клієнти мають можливість достроково розірвати договір, попередньо погасивши всю заборгованість перед Банком.