Корисна інформація у зв'язку з карантином

Шановні клієнти!
За останній час ми отримали багато запитань та звернень у зв’язку зі змінами в роботі банку під час карантину. 
Ми зібрали найпоширеніші та надаємо відповіді на них. 
Будь ласка, ознайомтесь із ними. І в разі потреби – звертайтеся з уточненнями. 
Будьте здорові!  

Як працюють відділення Ідея Банку в умовах карантину?

Наразі працюють всі відділення банку, в тому числі в містах та регіонах, які віднесені до «червоної» зони. 
Всі відділення працюють із дотриманням протиепідемічних норм. 

Адреси та контакти та графік роботи відділень – розміщені тут. 

У разі, якщо робота будь-якого із відділень буде тимчасово обмежена, ми обов’язково про це повідомимо, розмістивши оголошення на сайті в розділі «Новини». 

Шановні клієнти, як і раніше, просимо Вас заходити та знаходитися у відділенні у масці чи респіраторі та користуватися антисептиком. 
Крім того, нагадуємо, що низку операцій можна виконати за допомогою онлайн-сервісів та нашого мобільного О.Банку. 

Хоч карантинні обмеження і послаблені та відновлена робота всіх відділень Ідея Банку, ми продовжуємо нагадувати про зручність користування всіма онлайн-сервісів.
Про сервіси для сплати за кредитом онлайн – інформація тут  
Заявку за кредитом онлайн можна залишити – тут 
Про можливості мобільного банку О.Bанк та Інтернет-банку – інформація тут. 
Заявку за кредитом для ФОП можна залишити – тут 
Функціонал онлайн Клієнт-банку для бізнес-клієнтів – інформація тут.
Крім того, до ваших послуг – чат-бот на сайті банку – шукайте «блакитний конвертик» у правому нижньому кутку. 

Телефони нашого контакт-центру 
• для фізичних осіб 0 800 50 20 30
• для бізнес-клієнтів 0 800 50 10 40
• для дзвінків з закордону 034 255 87 62

 

 

Як можна сплатити по кредиту онлайн?

Ми з розумінням ставимося до обмежувальних карантинних заходів та вимоги залишатися вдома без нагальної необхідності. Втім, нагадуємо про можливість внести оплату за кредитом онлайн через такі прості та зручні онлайн-сервіси.

Найзручніше це зробити за цим посиланням на офіційному сайті Ідея Банку

Крім того, для держателів карток Ідея Банку (чи інших банків) зручно сплачувати у мобільному додатку O.Bank. Його можна завантажити в Google Play і App Store

Також, через сервіс онлайн-платежів iPay.ua.   

Крім того, готівкою можна сплатити в мережах терміналів самообслуговування: IBOX, EasyPay. 
Звичайно, в такому разі користуйтеся дезінфікуючими засобами. 

Які функції клієнт-банку пропонує Ідея Банк для підприємців?

Переваги дистанційного обслуговування, яким ви можете скористатися вже зараз: 

  • Оперативність: наші онлайн-сервіси працюють цілодобово та без вихідних, доступні з комп’ютера чи ноутбука;
  • Гнучкість: можна працювати у програмі, встановивши програмне забезпечення Windows, або у web-браузері;
  • Універсальність: доступні всі основні операції з рахунками та платіжними документами;
  • Економія: електронні платежі завжди дешевші, ніж через касу банку;
  • Онлайн-підтримка наших працівників.
     

 ДЕПОЗИТИ

  • Оформлення заявки на відкриття депозиту
  • Перегляд списку депозитів
  • Перегляд детальної інформації про обраний депозитний договір
  • Поповнення депозиту з рахунку
    Зручності та переваги:
  • Швидке формування заявки на відкриття депозити
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта, можливість обирати зручний строк вкладу та індивідуальні умови
  • Вигідні ставки та умови по депозитах, які були неодноразово оцінені експертами
     

 ОПЕРАЦІЇ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ВАЛЮТІ

  • Переказ між своїми рахунками
  • Переказ у межах банку та по Україні
  • Спрощене введення даних: ведення довідників, автозаповнення полів, контроль правильності заповнення
  • Робота з шаблонами платежів (створення шаблону на підставі платежу, створення платежу на підставі шаблону)
  • Клонування платежу (створення нового переказу на основі вибраного платежу)
  • Завантаження (імпорт) та вивантаження (експорт)  пакетів заявок та платежів з файлів різних форматів
  • Підпис платежу за допомогою ЕЦП, реалізовані права першого та другого підпису
  • Масове підписання пакету платежів
  • Контроль статусу переказу, який відправлено до банку
  • Робота з історією платежів (архівом платіжних документів)
    Зручності та переваги:
  • iFobs.SMS – послуга інформування про рух коштів та залишки на рахунках
  • iFobs.Facsimile – послуга друку виписки та проведеного платіжного доручення з факсимільною печаткою та підписом банку
  • можливість набору платежів 24 години 7 днів на тиждень (проведення банком з 9:00 до 17:45 в робочі дні)
  • можливість клонування документів проведених працівниками банку
     

 ОПЕРАЦІЇ В ІНОЗЕМНІЙ ВАЛЮТІ

  • заявки на проведення SWIFT-платежів
  • заявки на купівлю, продаж
  • клонування платежу (створення нового переказу на основі вибраного платежу)
  • підпис платежу за допомогою ЕЦП, реалізовані права першого та другого підпису
  • масове підписання пакету платежів
  • контроль статусу переказу, який відправлено до банку
  • робота з історією платежів (архівом платіжних документів)
    Зручності та переваги:
  • iFobs.DocUpload – можливість завантажувати файли документів (наприклад, скан-копії договорів, рахунків та ін.), підписувати їх ЕЦП і відправляти в банк по захищеному каналу
     

ЗАРПЛАТНИЙ ПРОЕКТ

  • підключення підприємства до зарплатного проекту та створення списку проектів
  • створення та актуалізація списку співробітників
  • створення зарплатних відомостей різних типів (аванси, відрядження тощо) / імпорт зарплатних відомостей
    Зручності та переваги:
  • клонування зарплатної відомості (створення нового зарплатної відомості на основі вибраної)
  • швидке зарахування коштів на рахунки співробітників
  • безкоштовне зняття коштів у банкоматах Ідея Банку та інших банків у межах України для співробітників компанії
     

КРЕДИТИ ОНЛАЙН 

Як можна довідатися інформацію про роботу банку та умови обслуговування, не приходячи до відділення?

Інформацію та консультацію про послуги та діяльність банку також можна отримати, зателефонувавши в контакт-центр:

  • для фізичних осіб 0 800 50 20 30
  • для бізнес-клієнтів 0 800 50 10 40
  • для дзвінків з закордону +38 034 255 87 62
     

Крім того, клієнти можуть зв'язатись з банком за допомогою чат-бота
Чат-бот доступний на сайті Ідея Банку, віконце бота знаходиться в нижньому правому куті.
Для авторизації необхідно ввести номер мобільного телефону, отримати по СМС та ввести код підтвердження авторизації. Наступним кроком з меню - обрати питання, яке цікавить. 

За допомогою чат-бота цілодобово можна оперативно вирішувати повсякденні питання, а саме:

  • перегляд інформації про розміщені в банку вклади (депозити);
  • перегляд інформації по кредитам: 
    - поточний платіж за кредитом
    - дата платежу
    - останній зарахований платіж
    - сума простроченої заборгованості
    - сума повного погашення заборгованості за кредитом
  • перегляд інформації по кредитним карткам:
    - обов’язковий мінімальний платіж
    - сума грейс-періоду    
    - баланс по кредитній картці 
    - сума для повного погашення заборгованості за кредитною картою
  • перегляд інформації по платіжним карткам: 
    - баланс по платіжній картці
    - діючі ліміти по платіжній картці
  • інформування про виїзд за кордон
  • реквізити для оплати
     
Які функції доступні сьогодні в мобільному банку О.Bank?

Додаток доступний для скачування в Google Play і  App Store

Для того, щоб почати користуватися новим сервісом, клієнтам досить завантажити його на смартфон, сфотографувати паспорт та ІПН, оформити  в ньому унікальну   О.Картку, обрати дату доставки  і отримати картку від кур'єра. 

O.Bank  має низку як класичних функцій дистанційного банкінгу (управління картками/рахунками, перекази коштів, платежі мобільного зв'язку, інтернету і телефонії, відкриття депозитів і погашення кредитів), так і кілька нововведень.  Більше інформації про новий цифровий банк – на сторінці O.Bank, де також детальніше про переваги О.Картки:

  • кредитний ліміт - до 200 000 грн. 
  • пільговий період користування кредитними коштами - до 120 днів
  • безкоштовне поповнення, зняття готівки та перекази з картки на картку – без комісії, навіть за рахунок кредитних коштів. 
     

Крім того, держателі О.Картки - активні онлайн-покупці - отримають приємний сюрприз: 

  • можливість нарахувань кешбеку до 5% при будь-яких онлайн-покупках.
  • гарантований кешбек до 30% при підписці на такі платні послуги, як Apple Music, Google Music,YouTube Music,  Apple TV +, YouTube Premium, Apple iCloud, Google One і т.п. 
     

Також, в додатку доступний онлайн обмін валют – дуже зручний і актуальний сервіс в період швидкої зміни курсів валют. 
Сервіс, який працює 24/7 і не вимагає фізичної присутності клієнта та пошуку «обмінки».  А разі необхідності ви завжди можете зняти готівкову валюту з рахунку у відділеннях Банку.
У додаток інтегрований цифровий гаманець Masterpass®. Завдяки цьому клієнти Ідея Банку зможуть використовувати картки різних українських банків, раніше зареєстровані в Masterpass®, для зручних грошових переказів безпосередньо в додатку. 
 

Чи варто турбуватися з приводу свого депозиту на період дії карантину?

Всі депозитні договори зберігають свою силу в рамках визначених у них термінів. Зобов'язання за ними банки виконують в повному обсязі. Ідея Банк пропонує продовжити або закрити депозит в день завершення депозиту в онлайн-банку і мобільному додатку.