Картка єВідновлення

Картка єВідновлення

картка для отримання грошової компенсації за програмою єВідновлення від держави
    безкоштовновідкриття рахунку
    без абонентської платиза рахунок і картку
    Як подати заявку на виплату
    Як відкрити картку
    Умови користування
    Тарифи
    Популярні питання
    Договори
    Правила захисту
    Інформація для споживачів
    1. Для чого потрібна картка єВідновлення?

    Картка єВідновлення від O.Bank|Idea Bank допомагає отримати грошову допомогу на ремонт пошкодженого під час війни житла через державну програму. Якщо власник оселі подав заявку через застосунок чи портал Дія та обрав Ідея Банк для отримання виплати, на картку буде зараховано грошову допомогу, яку визначає комісія місцевої влади.
    Умови для компенсації:
    ●    Житло на неокупованій території, де немає бойових дій;
    ●    Пошкоджене після 24 лютого 2022 року;
    ●    Не відремонтоване самостійно;
    ●    Підлягає відновленню.
    Кошти можна витратити лише на будматеріали та послуги з ремонту у компаніях-партнерах. Перелік таких компаній доступний на сайті єВідновлення. Термін використання — залежить від категорії ремонту і складає 12/18 місяців, після чого невикористані кошти повернуться до бюджету.
     

    2. Що необхідно для отримання допомоги єВідновлення?

    Для отримання допомоги єВідновлення потрібно бути громадянином України від 18 років, відкрити картку єВідновлення в O.Bank та подати заяву на виплату через Дію. Це можна зробити у застосунку Дія, в розділі «Сервіси» → «єВідновлення». А також на порталі Дія.

    3. Чи ухвалює банк рішення щодо виплати допомоги?

    Ні, рішення ухвалює комісія місцевої влади.

    4. Чи достатньо тільки оформити картку єВідновлення, щоб отримати компенсацію?

    Ні. Потрібно через застосунок або портал Дія подати заявку на виплату грошової компенсації.

    5. Чи можна отримати виплату, якщо вже маю картку від Ідея Банку?

    Ні, існуючий рахунок не підходить, оскільки виплата надається на спеціальну картку єВідновлення, яка дозволяє використовувати кошти лише на визначені товари та послуги.

    6. Чи можу я оформити картку єВідновлення, якщо я не є клієнтом банку?

    Так. Вам потрібно зареєструватися в мобільному O.Bank. Після чого ви зможете оформити  картку єВідновлення. 

    7. Яку суму коштів виплачує держава?

    Розмір грошової компенсації встановлюється індивідуально комісією місцевої влади та залежить від ступеня пошкоджень. Максимальна сума виплати 350 тис грн для пошкоджених квартир та 500 тис грн для пошкоджених приватних будинків.

    8. Коли можна використовувати отримані кошти?

    Кошти необхідно використати протягом 12/18 місяців (в залежності від програми відновлення пошкоджених або знищених об’єктів) з моменту їх зарахування. Після цього невикористаний залишок автоматично повертається до державного бюджету. 

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками
    (витяг з Правил користування міжнародними платіжними картками АТ «Ідея Банк»)

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта).
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.
      Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.
      Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції.
      Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22. Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет. 
    23. Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.