Надішліть заявку на платіжну картку
Отримайте консультацію щодо переваг картки та сервісів
Оберіть найближче відділення, щоб отримати картку
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі недотримання правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
Клієнт має право у будь-який момент відмовитись від Договору банківського поточного рахунку або розірвати чи припинити його шляхом подання заяви про закриття рахунку до Банку та за умови відсутності будь-якої заборгованості за рахунком.
У разі невиконання вимог щодо погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій доступного залишку на рахунку, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку плату, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
Банк має право звернутись до суду щодо відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та Договору банківського поточного рахунку.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Для громадян України:
Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.
Для іноземних громадян, які постійно проживають в Україні:
Для іноземних громадян, які прибули в Україну для працевлаштування на визначений строк:
Для іноземних громадян, які тимчасово перебувають в Україні:
Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
Якщо на картці є безконтактний індикатор або напис Contactless (PayPass) та логотип Mastercard, це означає, що вона оснащена технологією безконтактної оплати Mastercard. З технологією безконтактних оплат Mastercard Ви сплачуєте за покупки безпечніше та швидше. Картка завжди залишається у Ваших руках, а оплата відбувається миттєво. Сплачуйте одним дотиком: піднесіть картку до термінала – і за кілька секунд оплату здійснено!
3D Secure – це одноразовий динамічний секретний код, який генерується системою для кожної транзакції на інтернет-сайтах, що підтримують технологію 3D-Secure.
Секретний код 3D Secure автоматично направляється банком у SMS-повідомленні на номер мобільного телефону, до якого підключено послугу SMS-інформування про операції з карткою.
Такий захист унеможливлює використання без Вашого відома втраченої або викраденої картки.
Заходи безпеки при користуванні платіжними картками
(витяг з Правил користування міжнародними платіжними картками АТ «Ідея Банк»)
Консьєрж-сервіс – це персональний цілодобовий помічник, який допомогає у вирішенні ділових та побутових питань:
Контакти MasterCard Concierge:
• 0 800 33 77 95 (у межах України дзвінки безкоштовні)
• Mastercard _Concierge_bot за телефоном +38 067 40 17 795 у Telegram, WhatsUp і Viber.
Очікування на рейс у затишній та комфортній атмосфері бізнес-залів MasterCard Lounge:
Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:
Як скористатись:
Детальніша інформація на сайті www.mastercard.ua, або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.
Послугами e понад 1000 VIP-зон у більше ніж 300 містах понад 100 країн світу незалежно від авіакомпанії чи класу авіаквитка, з яким здійснюється подорож.
У Lounge залах до послуг відвідувачів зручні крісла, їжа, алкоголь, Wi-Fi та свіжа преса. Деякі Lounge зали мають окремі кімнати, де можна прийняти душ. Повний перелік послуг залежить від конкретної Lounge зали.
Як скористатися Lounge Key:
Докладніше на сайті https://www.loungekey.com/
Проходження реєстрації на рейс, авіаційної безпеки та паспортного контролю через окремий безкоштовний коридор «Fast Line»:
Щоб скористатися послугою необхідно пред'явити картку MasterCard Platinum та посадковий талон (картка в смартфоні не рахується). Ім'я на картці і талоні має збігатися.
Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:
Як скористатись:
Детальніша інформація на сайті www.mastercard.ua, або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.
Картка Platinum дозволяє скористатися послугами провідних торгово-сервісних компаній є партнерами програм знижок і спеціальних пропозицій міжнародної платіжної системи MasterCard.
Картка Platinum пропонує членство у преміальних клубах Hertz Gold Plus Rewards і Avis Preferred Club:
Hertz – один зі світових лідерів з прокату автомобілів з понад 8 500 пунктами прокату у більше ніж 147 країнах (www.hertz.com/MC/Platinum).
Avis – світова корпорація з прокату автомобілів із більше ніж 60-річною історією, яка нараховує 5 000 філій у 185 країнах світу (www.avispreferred.eu).
Повний перелік пропозицій від українських та міжнародних партнерів Ви можете знайти на сайті https://www.mastercard.ua.
Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.