ГРОШОВА ДОПОМОГА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ У РАМКАХ ДЕРЖАВНОЇ ПРОГРАМИ ЄПІДТРИМКА

ГРОШОВА ДОПОМОГА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ У РАМКАХ ДЕРЖАВНОЇ ПРОГРАМИ ЄПІДТРИМКА

з платіжною карткою єПідтримка
    безкоштовновідкриття та обслуговування
    безкоштовнокупівля товарів/послуг, зняття готівки, перекази
    не передбаченопоповнення картки власними коштами
    Безкоштовне дистанційне оформлення цифрової картки в мобільному додатку O.Bank
    Безкоштовне користування
    Підтримка гаманців Google та Apple Pay
    Як отримати допомогу

    Оформити цифрову картку єПідтримка в O.Bank

    Увійти до послуги єПідтримка у застосунку Дія

    Надіслати заяву на отримання коштів

    Обрати картку єПідтримка від Ідея Банку для зарахування коштів

    СVV код до картки доступний Клієнту на постійній основі за запитом в Чат-боті на сайті ideabank.ua

    Державну допомогу для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) можна отримати на картку єПідтримка, відкриту в Ідея Банку.

    Із 19 квітня отримати державну допомогу для ВПО стало можливим дистанційно після оформлення статусу ВПО у застосунку Дія.
    Наразі це доступно для громадян, котрі перебувають в Україні та досі не мали статусу ВПО, згодом можливість отримувати допомогу онлайн буде надано іншим переселенцям.

    Державна програма підтримки для ВПО передбачає надання щомісячної допомоги у розмірі:
    3 000 грн – для дітей та людей з інвалідністю;
    2 000 грн – для інших категорій населення.

    Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення.

    Усі ВПО, які подали заявки на отримання допомоги до 30.04.2022, отримають виплати за 2 місяці березень та квітень 2022 на кожну на кожну ВПО, вказану в заявці.

    Починаючи з 01.05.2022 допомога надається тільки ВПО, котрі перемістилися з території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) з територіальних громад, що розташовані в районах проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні): Харківської, Херсонської, Миколаївської, Запорізької, Донецької, Луганської, Дніпропетровської області. (Повний перелік територіальних громад: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0453-22#Text). Перелік затверджується Мінреінтеграції та може бути змінено.

    Як отримати допомогу:

    Крок 1. Мати оформлену/оформити цифрову картку єПідтримка в мобільному додатку O.Bank (завантажте додаток О.Bank з Google Play або App Store);

    Крок 2. Пройти в застосунку Дія дистанційну реєстрацію на отримання статусу ВПО:
    •    після авторізації у застосунку Дія обрати розділ «Послуги» – «Отримати статус ВПО»;
    •    заповнити анкету – вказати своє поточне місце перебування;
    •    увімкнути геолокацію та підтвердити місце свого перебування;
    •    якщо з вами перебувають діти, додати їх свідоцтва про народження.

    Крок 3. Подати заявку на виплату грошової допомоги в застосунку Дія:
    •    для подачі заявки на отримання допомоги обрати «Хочу отримувати допомогу»;
    •    для зарахування допомоги вказати картку єПідтримка від АТ «Ідея Банк»;
    •    зазначити за бажанням, якої ще допомоги на місці перебування потребуєте;
    •    перевірити контактні дані (телефон, email) та правильність заповнення заявки;
    •    натиснути «Підписати». Як тільки заяква буде прийнята, довідка ВПО з'явиться в Дії;
    •    очікувати зарахування коштів – має прийти sms-повідомлення.

    інструкція_дія

    Більше інформації про виплату допомоги та отримання статусу ВПО на сайті: https://groshi.edopomoga.gov.ua/

    Зарахування коштів:

    Кошти від держави будуть зараховані протягом 10 (десяти) робочих днів після вибору картки Ідея Банку у додатку Дія.
    Як тільки гроші будуть зараховані, на номер телефону надійде sms-повідомлення.
    Грошова допомога буде надходити на картку єПідтримка щомісяця на кожну ВПО, вказану в заявці, поки в Україні діятиме воєнний стан та ще місяць після його припинення.

    Умови користування карткою єПідтримка:

    • кошти можна витратити на будь-які види товарів та послуг, незалежно від категорій;
    • можна знімати готівку в банкоматах та касах;
    • можна поповнювати мобільні рахунки та переказувати кошти на іншу картку;
    • за бажанням можна перераховувати кошти на допомогу ЗСУ;
    • картку не можна поповнювати власними коштами.

     

    СVV-код до картки єПідтримка можна отримати за запитом через чат-бот O.Bank у Viber та на сайті ideabank.ua
    Інструкції з отримання СVV-коду до картки (за посиланням)
     

    Попередження
    Тарифи
    Популярні питання
    Договори
    Правила захисту
    Інформація для споживачів

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
    У разі недотримання правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
    Клієнт має право у будь-який момент відмовитись від Договору банківського поточного рахунку або розірвати чи припинити його шляхом подання заяви про закриття рахунку до Банку та за умови відсутності будь-якої заборгованості за рахунком.
    У разі невиконання вимог щодо погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій доступного залишку на рахунку, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку плату, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
    Банк має право звернутись до суду щодо відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та Договору банківського поточного рахунку. 
    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

    Необхідні документи

    •    Паспорт або документ, що його замінює
    •    Документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку
    Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.

    Безконтактна картка

    Якщо на картці є безконтактний індикатор або напис Contactless (PayPass) та логотип Mastercard, це означає, що вона оснащена технологією безконтактної оплати Mastercard. З технологією безконтактних оплат Mastercard Ви сплачуєте за покупки безпечніше та швидше. Картка завжди залишається у Ваших руках, а оплата відбувається миттєво. Сплачуйте одним дотиком: піднесіть картку до термінала – і за кілька секунд оплату здійснено!

    Захист 3D-Secure

    Захист 3D-Secure – це одноразовий динамічний секретний код, який генерується системою для кожної операції з використанням платіжної картки на інтернет-сайтах, що підтримують технологію 3D-Secure.Секретний код 3D-Secure автоматично направляється банком в SMS-повідомленні на Ваш номер мобільного телефону, до якого підключено послугу SMS-інформування про операції за платіжною карткою.

    Цифрові картки: переваги та особливості

    Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки. 
    При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
    Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
     

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта)
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції. Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22.  Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет.
    23.  Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 
       

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Банком такого запиту.