За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі недотримання правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
Клієнт має право у будь-який момент відмовитись від Договору банківського поточного рахунку або розірвати чи припинити його шляхом подання заяви про закриття рахунку до Банку та за умови відсутності будь-якої заборгованості за рахунком.
У разі невиконання вимог щодо погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій доступного залишку на рахунку, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку плату, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
Банк має право звернутись до суду щодо відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та Договору банківського поточного рахунку.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнт має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.
Відкриття рахунку – 50 грн
Комісія не стягується, якщо протягом місяця залишок власних коштів на рахунку більше 30 000 грн, або кількість операцій безготівкової покупки карткою більше 25 штук, або обсяг кількість операцій безготівкової покупки карткою більше 10 000 грн.
Строк дії кредитного ліміту – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації.
Розмір кредитного ліміту – від 1 000 грн до 200 000 грн
Пільговий період кредитування - до 62 днів
Реальна річна процентна ставка – від 60,32% до 514,87% річних
Розмір щомісячного обов`язкового мінімального платежу – 5%
Отримання кредитних коштів готівкою – 4% + 25 грн
Отримання кредитних коштів безготівковим переказом – 4% + 25 грн
Сплачується за кожен факт несплати, несвоєчасної або неповної сплати щомісячного обов`язкового мінімального платежу
Процентна ставка за користування простроченою заборгованістю – 72% річних
У разі відмови від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України "Про споживче кредитування" та договором.
Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно з договором.
Для громадян України:
• Паспорт або документ, що його замінює
• Документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку
Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.
Для іноземних громадян, які постійно проживають в Україні:
• Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на постійне проживання
• Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків
Для іноземних громадян, які прибули в Україну для працевлаштування на визначений строк:
• Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на працевлаштування
• Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків
Для іноземних громадян, які тимчасово перебувають в Україні:
• Паспортний документ
• Копія довідки про місце проживання або про місце тимчасового перебування в Україні (довідка з ЖЕО, готелю)
Документи для отримання кредитного ліміту:
• Паспорт та ідентифікаційний код
• Пенсійне посвідчення (у разі необхідності)
• Довідка про доходи для кредиту від 50 000 грн.
Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
MasterCard Concierge
Консьєрж-сервіс – це персональний цілодобовий помічник, який допомогає допомогає у вирішенні ділових та побутових питань:
• загальна довідкова інформація та пошук даних
• замовлення таксі або водія
• резервування століку у ресторані
• пошук, бронювання і купівлю квитків на будь-які види транспорту
• бронювання готелю, дому, квартири
• організація турів
• допомога у пошуку загубленого багажу
• організація будь-яких заходів будь-де у світі
• покупка товарів по всьому світу
• організація нагляду за будинком
• послуги секретаря
• та багато іншого
Контакти MasterCard Concierge:
• 0 800 33 77 95 (у межах України дзвінки безкоштовні)
• Mastercard _Concierge_bot за телефоном +38 067 40 17 795 у Telegram, WhatsUp і Viber.
MasterCard Lounge
Очікування на рейс у затишній та комфортній атмосфері бізнес-залів MasterCard Lounge у терміналах D (міжнародні рейси) та у терміналі F (міжнародні рейси) аеропорту "Бориспіль".
Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:
• здійснити покупок кожною карткою Mastercard Platinum до рахунку на загальну суму не менше 10 000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються останні 5 днів та вихідні перед вильотом), при цьому для нових карток діє Welcome-період протягом 37 днів з дати активації картки (без контролю суми покупок);
• картка має бути активною, а баланс по ній не менше 1 грн.
Як скористатись:
• Вставити (провести або піднести) картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до зали MasterCard Lounge;
• Ввести PIN-код та пройти перевірку за витратами по картці.
Детальніша інформація на сайті , або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.
LoungeKey
Послугами e понад 1000 VIP-зон у більше ніж 300 містах понад 100 країн світу незалежно від авіакомпанії чи класу авіаквитка, з яким здійснюється подорож.
У Lounge залах до послуг відвідувачів зручні крісла, їжа, алкоголь, Wi-Fi та свіжа преса. Деякі Lounge зали мають окремі кімнати, де можна прийняти душ. Повний перелік послуг залежить від конкретної Lounge зали.
Як скористатися Lounge Key:
• пред’явіть на вході вашу картку MasterCard Platinum або QR-код із застосунка;
• пред’явіть на вході посадковий талон і документ, що підтверджує особу;
• пройдіть верифікацію картки;
• для підтвердження проходу залиште підпис на екрані спеціального термінала LoungeKey.
Докладніше на сайті https://www.loungekey.com/
Fast Line
Проходження реєстрації на рейс, авіаційної безпеки та паспортного контролю через окремий
безкоштовний коридор «Fast Line»:
• на відправлення у терміналах D та F (міжнародні та внутрішні рейси) аеропорту «Бориспіль»;
• на відправлення в аеропорті "Київ".
Щоб скористатися послугою необхідно пред'явити картку MasterCard Platinum та посадковий талон (картка в
смартфоні не рахується). Ім'я на картці і талоні має збігатися.
Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:
• здійснити покупок кожною карткою Mastercard Platinum до рахунку на загальну суму не менше 10 000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються останні 5 днів та вихідні перед вильотом), при цьому для нових карток діє Welcome-період протягом 37 днів з дати активації картки (без контролю суми покупок);
• картка має бути активною, а баланс по ній не менше 1 грн.
Як скористатись:
• Вставити (провести або піднести) картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до зали MasterCard Lounge;
• Ввести PIN-код та пройти перевірку за витратами по картці.
Детальніша інформація на сайті , або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.
Знижки та бонуси на покупки від партнерів MasterCard
Картка Platinum дозволяє скористатися послугами провідних торгово-сервісних компаній є партнерами програм знижок і спеціальних пропозицій міжнародної платіжної системи MasterCard.
Картка Platinum пропонує членство у преміальних клубах Hertz Gold Plus Rewards і Avis Preferred Club:
• швидке бронювання;
• знижки до 10%;
• підвищення класу автомобіля (за наявності) під час кожного бронювання;
• безкоштовне право на кермування для супутника;
• безкоштовне членство протягом 2-х років.
Hertz – один зі світових лідерів з прокату автомобілів з понад 8 500 пунктами прокату у більше ніж 147 країнах (www.hertz.com/MC/Platinum).
Avis – світова корпорація з прокату автомобілів із більше ніж 60-річною історією, яка нараховує 5 000 філій у 185 країнах світу (www.avispreferred.eu).
Повний перелік пропозицій від українських та міжнародних партнерів Ви можете знайти на сайті https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions.html
Заходи безпеки при користуванні платіжними картками