КАРТКА «BROWN»

Платіжна картка «Brown»

продаж картки призупинено
    Популярні питання
    Інформація для споживачів
    Привілеї
    Договори
    Попередження
    Тарифи
    Правила захисту
    Умови кредитування для картки «Brown»

    Відкриття рахунку – 50 грн

    Обслуговування рахунку – 100 грн щомісячно
    Комісія не стягується, якщо протягом місяця залишок власних коштів на рахунку більше 30 000 грн, або кількість операцій безготівкової покупки карткою більше 25 штук, або обсяг кількість операцій безготівкової покупки карткою  більше 10 000 грн.

    Строк дії кредитного ліміту – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації.

    Розмір кредитного ліміту – від 1 000 грн до 200 000 грн

    Пільговий період кредитування - до 62 днів

    Процентна ставка за користування кредитом – 42% річних
    Реальна річна процентна ставка – від 60,32% до 514,87% річних

    Розмір щомісячного обов`язкового мінімального платежу – 5% 

    Отримання кредитних коштів готівкою – 4% + 25 грн

    Отримання кредитних коштів безготівковим переказом – 4% + 25 грн

    Штраф за несплату щомісячного обов`язкового мінімального платежу – 100 грн.
    Сплачується за кожен факт несплати, несвоєчасної або неповної сплати щомісячного обов`язкового мінімального платежу

    Процентна ставка за користування простроченою заборгованістю – 72% річних

    Клієнт має право відмовиться від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення договору.
    У разі відмови від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України "Про споживче кредитування" та договором.

    Клієнт має право достроково розірвати договір.
    Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно з договором.
     

    Необхідні документи

    Для громадян України:
    •    Паспорт або документ, що його замінює
    •    Документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку
    Якщо в паспорті особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера, то рахунок відкривається без пред'явлення цього документа.
     
    Для іноземних громадян, які постійно проживають в Україні:
    •    Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на постійне проживання
    •    Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків

    Для іноземних громадян, які прибули в Україну для працевлаштування на визначений строк:
    •    Паспортний документ з відміткою про наявність дозволу на працевлаштування
    •    Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків

    Для іноземних громадян, які тимчасово перебувають в Україні:
    •    Паспортний документ
    •    Копія довідки про місце проживання або про місце тимчасового перебування в Україні (довідка з ЖЕО, готелю)

    Документи для отримання кредитного ліміту:
    •    Паспорт та ідентифікаційний код
    •    Пенсійне посвідчення (у разі необхідності)
    •    Довідка про доходи для кредиту від 50 000 грн.
     

    Як погасити кредит?
    • У касах відділень АТ «Ідея Банк» (не тарифікується Банком).
    • Засобами безготівкового переказу по реквізитах рахунку через установи інших банків (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати банки-відправники).
    • Засобами системи дистанційного обслуговування IdeaOnline (зарахування на рахунок не тарифікується Банком).
    • Засобами онлайн-платформ (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори онлайн-платформи).
    • Засобами термінальних мереж (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори термінальних мереж) зі строком зарахування коштів на рахунок до трьох робочих днів.
       
    Цифрові картки: переваги та особливості

    Цифрова картка є повноцінним платіжним інструментом для безготівкових розрахунків, переказів та отримання готівки без використання фізичної картки.
    При цьому цифрову картку до рахунку можна оформити у будь-який момент не виходячи з дому.
    Докладніше про переваги та особливості цифрової картки можна ознайомитись за посиланням: https://ideabank.ua/uk/faq-cyfrovi-kartky
     

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.

    MasterCard Concierge
    Консьєрж-сервіс – це персональний цілодобовий помічник, який допомогає допомогає у вирішенні ділових та побутових питань:
    • загальна довідкова інформація та пошук даних
    • замовлення таксі або водія
    • резервування століку у ресторані
    • пошук, бронювання і купівлю квитків на будь-які види транспорту
    • бронювання готелю, дому, квартири
    • організація турів
    • допомога у пошуку загубленого багажу
    • організація будь-яких заходів будь-де у світі 
    • покупка товарів по всьому світу
    • організація нагляду за будинком
    • послуги секретаря
    •    та багато іншого
    Контакти MasterCard Concierge:
    • 0 800 33 77 95 (у межах України дзвінки безкоштовні)
    • Mastercard _Concierge_bot за телефоном +38 067 40 17 795 у Telegram, WhatsUp і Viber.

    MasterCard Lounge
    Очікування на рейс у затишній та комфортній атмосфері бізнес-залів MasterCard Lounge у терміналах D (міжнародні рейси) та у терміналі F (міжнародні рейси) аеропорту "Бориспіль".
    Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:
    •    здійснити покупок кожною карткою Mastercard Platinum до рахунку на загальну суму не менше 10 000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються останні 5 днів та вихідні перед вильотом), при цьому для нових карток діє Welcome-період протягом 37 днів з дати активації картки (без контролю суми покупок);
    •    картка має бути активною, а баланс по ній не менше 1 грн.
    Як скористатись:
    •    Вставити (провести або піднести) картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до зали MasterCard Lounge;
    •    Ввести PIN-код та пройти перевірку за витратами по картці.
    Детальніша інформація на сайті , або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.

    LoungeKey
    Послугами e понад 1000 VIP-зон у більше ніж 300 містах понад 100 країн світу незалежно від авіакомпанії чи класу авіаквитка, з яким здійснюється подорож.
    У Lounge залах до послуг відвідувачів зручні крісла, їжа, алкоголь, Wi-Fi та свіжа преса. Деякі Lounge зали мають окремі кімнати, де можна прийняти душ. Повний перелік послуг залежить від конкретної Lounge зали.
    Як скористатися Lounge Key:
    •    пред’явіть на вході вашу картку MasterCard Platinum або QR-код із застосунка;
    •    пред’явіть на вході посадковий талон і документ,  що підтверджує особу;
    •    пройдіть верифікацію картки;
    •    для підтвердження проходу залиште підпис на екрані спеціального термінала LoungeKey.
    Докладніше на сайті https://www.loungekey.com/

    Fast Line
    Проходження реєстрації на рейс, авіаційної безпеки та паспортного контролю через окремий
    безкоштовний коридор «Fast Line»:
    •    на відправлення у терміналах D та F (міжнародні та внутрішні рейси) аеропорту «Бориспіль»;
    • на відправлення в аеропорті "Київ".
    Щоб скористатися послугою необхідно пред'явити картку MasterCard Platinum та посадковий талон (картка в
    смартфоні не рахується). Ім'я на картці і талоні має збігатися.
    Для отримання доступу до привілеїв MasterCard Lounge та Fast Line необхідно наступне:
    •    здійснити покупок кожною карткою Mastercard Platinum до рахунку на загальну суму не менше 10 000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються останні 5 днів та вихідні перед вильотом), при цьому для нових карток діє Welcome-період протягом 37 днів з дати активації картки (без контролю суми покупок);
    •    картка має бути активною, а баланс по ній не менше 1 грн.
    Як скористатись:
    •    Вставити (провести або піднести) картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до зали MasterCard Lounge;
    •    Ввести PIN-код та пройти перевірку за витратами по картці.
    Детальніша інформація на сайті , або за цілодобовим телефоном 0 800 33 24 12.

    Знижки та бонуси на покупки від партнерів MasterCard
    Картка Platinum дозволяє скористатися послугами провідних торгово-сервісних компаній є партнерами програм знижок і спеціальних пропозицій міжнародної платіжної системи MasterCard. 
    Картка Platinum пропонує членство у преміальних клубах Hertz Gold Plus Rewards і Avis Preferred Club:
    •    швидке бронювання; 
    •    знижки до 10%;
    •    підвищення класу автомобіля (за наявності) під час кожного бронювання;
    •    безкоштовне право на кермування для супутника;
    •    безкоштовне членство протягом 2-х років.
    Hertz – один зі світових лідерів з прокату автомобілів з понад 8 500 пунктами прокату у більше ніж 147 країнах (www.hertz.com/MC/Platinum).
    Avis – світова корпорація з прокату автомобілів із більше ніж 60-річною історією, яка нараховує 5 000 філій у 185 країнах світу (www.avispreferred.eu).
    Повний перелік пропозицій від українських та міжнародних партнерів Ви можете знайти на сайті https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions.html  

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.

    У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».

    У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.

    У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах. 

    У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.

    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти info@ideabank.ua.

    Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.

    Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин,  не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з Законом України «Про електронні у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта)
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції. Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22.  Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет.
    23.  Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці.