Запрошуйте друзів до O.Bank та отримуйте до 600 грн на двох

Кредитна картка О.Картка+

Отримайте картку онлайн через ДіяШеринг або BankID в O.Bank. Станьте учасником реферальної програми «Запроси друзів» та отримуйте бонуси!
    до 200 000 грнкредитний ліміт
    дистанційне відкриттячерез ДіяШеринг або BankID
    5% на залишоквласних коштів
    Кредитний ліміт до 200 000 грн
    Пільговий період кредитування до 62 днів
    Дистанційне відкриття через Дію або BankID
    5% на залишок власних коштів
    Доступ до рахунку 24/7 у мобільному додатку
    Запрошуйте друзів до O.Bank та отримуйте до 600 грн на двох
    Як отримати цифрову О.Картку+

    Завантажте мобільний O.Bank через App Store або Google Play

    Підтвердіть номер телефону за допомогою SMS

    Надайте документи через застосунок Дія або BankID НБУ* 

    Пройдіть ідентифікацію через селфі та заповніть коротку анкету

    Підпишіть договір за допомогою коду з SMS та встановіть код доступу до O.Bank

    Вітаємо! О.Картка+ вже у вашому смартфоні

    *Оберіть BankID НБУ та банк, де у вас є активний рахунок. Сфотографуйте свої ідентифікаційні документи (паспорт та ІПН)

    **Реєстрація діючих клієнтів з активним фінансовим номером відбувається в декілька кліків: необхідно підтвердити номер телефону за допомогою коду з SMS в мобільному O.Bank, пройти ідентифікацію через селфі та створити код доступу.
    Важливо: клієнти, що не мають активного фінансового номера в Ідея Банку, можуть зареєструватись в O.Bank через Дію. Якщо ви не маєте застосунку Дія з ІПН та ID-карткою або закордонним біометричним паспортом, актуалізуйте фінансовий номер у відділенні Ідея Банку і реєструйтесь в O.Bank. 
     

    Інформація для споживачів
    Популярні питання
    Правила захисту
    Тарифи
    Договори

    Попередження:

    За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
    У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
    У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
    У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах. 
    У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
    Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
    Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
    Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
    Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
    Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин,  не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з Законом України «Про електронні у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.

    Клієнт має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.

    Умови кредитування
    • Відкриття рахунку та оформлення основної картки – Не тарифікується

     

    • Обслуговування рахунку – Не тарифікується

     

    • Строк дії кредитного ліміту – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації.

     

    • Розмір кредитного ліміту – від 0 грн до 200 000 грн

    Мінімальний кредитний ліміт –  0,00 грн.
    Максимальний кредитний ліміт при оформленні – 50 000,00 грн. (включно).
    Максимальний кредитний ліміт при збільшенні кредитного ліміту за ініціативою клієнта або Банку – 200 000,00 грн. (включно).

    • Пільговий період кредитування – до 62 днів

    Пільговий період кредитування становить до 62 днів та діє тільки на безготівкові операції здійснені в торговельно-сервісній мережі. На Операції зі зняття готівки та безготівкові перекази пільговий період не розповсюджується. 

    Відсоткові ставки, що нараховуються за користування кредитним лімітом, річних: 0,01% - для заборгованості, яка виникла внаслідок здійснення безготівкових операцій за товари та послуги в торгівельно-сервісній мережі (у тому числі мережі Інтернет) в межах пільгового періоду (у тому числі, суми комісій, сплачених за рахунок кредитного ліміту) та 70,8% - для заборгованості, яка виникла після пільгового періоду; 70,8% - здійснення операцій зняття готівки, безготівкового переказу з рахунку та інших операцій, які не є безготівковою оплатою товарів та послуг (в тому числі, суми комісій, що сплачені за рахунок кредитного ліміту).

    • Реальна річна відсоткова ставка - 100,22%

     

    • Розмір щомісячного обов’язкового платежу – 8%

     

    • Отримання кредитних коштів готівкою в мережі АТ “Ідея Банк” та інших банків України – 0,5%

     

    • Отримання кредитних коштів безготівковим переказом – 0,5%

     

    • Штраф за несплату щомісячного обов’язкового платежу – 100 грн

    Сплачується за кожен факт несплати, несвоєчасної або неповної сплати щомісячного обов’язкового мінімального платежу.

    • Процентна ставка за користування простроченою заборгованістю – 70,8%

     

    • Клієнт має право відмовитись від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення договору. 

    У разі відмовим від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України “Про споживче кредитування” та договором.    

    Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно з договором. 

    Необхідні документи
    • ІПН та ID-картка або паспорт громадянина України для виїзду за кордон у встановленому на смартфоні застосунку Дія;
    • Активований Дія.Підпис.

    Також ви можете отримати О.Картку+ через BankID: оберіть банк, де у вас є активний рахунок, та сфотографуйте паспорт і ІПН.
     

    Як погасити кредитний ліміт
    • У касах відділень АТ «Ідея Банк» (не тарифікується Банком).
    • Засобами безготівкового переказу по реквізитах рахунку через установи інших банків (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати банки-відправники).
    • Засобами системи дистанційного обслуговування IdeaOnline (зарахування на рахунок не тарифікується Банком).
    • Засобами онлайн-платформ (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори онлайн-платформи).
    • Засобами термінальних мереж (не тарифікується Банком, але комісію можуть стягувати оператори термінальних мереж) зі строком зарахування коштів на рахунок до трьох робочих днів.
       

    Заходи безпеки при користуванні платіжними картками

    1. Зберігати Картку у недоступному та невідомому для третіх осіб місці.
    2. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати, крадіжки, вилучення Картки або її несанкціонованого використання.
    3. Негайно за блокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) у разі втрати Картки (або інформації чи реквізитів Картки, що дає змогу ініціювати операцію), у разі вилучення або фізичного пошкодження Картки.
    4. Негайно звернутись до Контакт-Центру Банку у разі втрати пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay, ApplePay тощо) або підозри щодо несанкціонованого використання такого пристрою.
    5. Якщо здійснення операції неможливо по причині непрацездатності Картки (вихід з ладу чіпу або магнітної смуги (для карток без чіпу)) негайно заблокувати Картку (за телефоном Контакт-Центру або засобами дистанційного обслуговування) та звернутись до відділення Банку для переоформлення Картки.
    6. Ніколи не передавати Картку третім особам. Винятком може бути випадок передачі картки фахівцю відділення Банку або у випадку Картки без чіпу касиру в торговельній точці (при цьому Картка повинна постійно знаходитись у полі зору Клієнта)
    7. Зберігати ПІН-код в таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомий третім особам (у тому числі близьким та друзям).
    8. Нікому, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти ПІН-код, реквізити Картки (номер картки, термін дії картки, CVV2/CVC2-код) та коди «3D Secure» і ОТП. Винятком може бути тільки повідомлення номеру картки для продажу товарів в мережі Інтернет або у випадку зверненні Клієнта до Контакт-Центру.Співробітники Банку (у тому числі, підрозділи безпеки, моніторингу, підтримки тощо) ніколи не просять і не вимагають повідомити їм ПІН-код, CVV2/CVC2-код, коди «3D Secure» та ОТП.Якщо особа назвалась «співробітником Банку» та запитує реквізити Картки та/або коди підтвердження («3D Secure» та ОТП), то це шахрай.
    9. При отриманні ПІН-конверту переконатися у його цілісності, а у разі виявлення пошкоджень чи слідів втручання відмовитись від отримання Картки.
    10. Після отримання ПІН-конверту або SMS-повідомлення із ПІН-кодом (Електронного ПІН-коду) необхідно запам’ятати ПІН-код та знищити ПІН-конверт або видалити SMS-повідомлення із ПІН-кодом.
    11. Не зберігати ПІН-код на будь-яких паперових чи електронних носіях або гаджетах.
    12. Не записувати ПІН-код на Картці.
    13. Не зберігати та нікому не передавати фотографії Картки.
    14. При введені ПІН-коду завжди прикривати ПІН-клавіатуру та переконатись, що під час введення ПІН-коду треті особи не спостерігають за ПІН-клавіатурою.
    15. Перед здійсненням операції переконатись, що на банкоматі або платіжному пристрої немає сторонніх предметів або слідів пошкоджень – не користуватись сумнівними банкоматами та платіжними пристроями.
    16. Після оплати за товари та послуги за допомогою Картки, уважно перевіряти отриманий від касира чек, в якому сума повинна відповідати сумі на екрані терміналу, а також правильно зазначений номер картки, валюта і дата проведення операції. Відмовитись від підписання чеку та вимагати негайно скасувати операцію (здійснити «reversal») у разі сумнівів щодо проведеної операції або чеку. 
    17. Використовувати лише перевірені інтернет-сайти для здійснення покупок або переказу коштів.
    18. Здійснювати операції на інтернет-сайтах, які підтримують технологію «3D Secure», а в інших випадках здійснювати операції виключно на перевірених сайтах. 
    19. При здійсненні оплати товарів або послуг за технологією безконтактних платежів (MasterCard PayPass або Visa payWave) власноручно підносити Картку до платіжного терміналу без передавання Картки в руки касиру.
    20. Не допускати третіх осіб до користування пристроєм, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо).
    21. Забезпечити захист пристрою, за допомогою якого здійснюється ініціювання операцій без використання Картки (мобільні застосунки, GooglePay ApplePay тощо) від вредоносних програм шляхом використання ліцензійних антивірусних програм. 
    22.  Не розголошувати свій Фінансовий номер телефону в мережі Інтернет.
    23.  Не телефонувати, не сплачувати та не переходити за посиланнями, якщо це отримано у SMS-повідомленні від невідомого відправника. Повідомити Банк за телефонами Контакт-Центру у разі отримання такого SMS-повідомлення та заблокувати абонента на своєму телефоні.
    24. Звертайтеся до Банку тільки за номерами телефонів, зазначених на Картці. 
       

    Умови оформлення

    Мінімальний кредитний ліміт –  0,00 грн.
    Максимальний кредитний ліміт при оформленні – 50 000,00 грн (включно).
    Максимальний кредитний ліміт при збільшенні кредитного ліміту за ініціативою клієнта або Банку – 200 000,00 грн (включно).
    Строк кредитування – 12 місяців з можливістю автоматичної пролонгації. 
    Протягом 62 днів надається пільговий період кредитування у разі використання кредитних коштів для безготівкової оплати покупок карткою в торгово-сервісній мережі, протягом якого застосовується пільгова процентна ставка 0,01% річних. Пільгова процентна ставка буде застосована за умови погашення всієї заборгованісті за кредитною карткою до кінця пільгового періоду. У разі непогашення всієї суми заборгованості до кінця пільгового періоду застосовується фіксована процентна ставка  у розмірі 70,8% річних. У разі використання кредитних коштів для зняття готівки та безготівкового переказу коштів застосовується процентна ставка 70,8% річних.   
    Погашення кредитної заборгованості здійснюється клієнтом щомісячно не менше обов’язкового мінімально платежу у розмірі 8% від суми заборгованості. 
    Клієнт має право відмовитись від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладання договору. У разі відмови від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України “Про споживче кредитування” та договором.    
    Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно договору.