Завантажте мобільний O.Bank через App Store або Google Play
Підтвердіть номер телефону за допомогою SMS
Надайте документи через застосунок Дія або BankID НБУ*
Пройдіть ідентифікацію через селфі та заповніть коротку анкету
Підпишіть договір за допомогою коду з SMS та встановіть код доступу до O.Bank
Вітаємо! О.Картка+ вже у вашому смартфоні
*Оберіть BankID НБУ та банк, де у вас є активний рахунок. Сфотографуйте свої ідентифікаційні документи (паспорт та ІПН)
**Реєстрація діючих клієнтів з активним фінансовим номером відбувається в декілька кліків: необхідно підтвердити номер телефону за допомогою коду з SMS в мобільному O.Bank, пройти ідентифікацію через селфі та створити код доступу.
Важливо: клієнти, що не мають активного фінансового номера в Ідея Банку, можуть зареєструватись в O.Bank через Дію. Якщо ви не маєте застосунку Дія з ІПН та ID-карткою або закордонним біометричним паспортом, актуалізуйте фінансовий номер у відділенні Ідея Банку і реєструйтесь в O.Bank.
Попередження:
За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.
У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».
У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.
У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.
У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.
Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти [email protected].
Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.
Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин, не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з Законом України «Про електронні у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.
Клієнт має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.
Мінімальний кредитний ліміт – 0,00 грн.
Максимальний кредитний ліміт при оформленні – 50 000,00 грн. (включно).
Максимальний кредитний ліміт при збільшенні кредитного ліміту за ініціативою клієнта або Банку – 200 000,00 грн. (включно).
Пільговий період кредитування становить до 62 днів та діє тільки на безготівкові операції здійснені в торговельно-сервісній мережі. На Операції зі зняття готівки та безготівкові перекази пільговий період не розповсюджується.
Відсоткові ставки, що нараховуються за користування кредитним лімітом, річних: 0,01% - для заборгованості, яка виникла внаслідок здійснення безготівкових операцій за товари та послуги в торгівельно-сервісній мережі (у тому числі мережі Інтернет) в межах пільгового періоду (у тому числі, суми комісій, сплачених за рахунок кредитного ліміту) та 70,8% - для заборгованості, яка виникла після пільгового періоду; 70,8% - здійснення операцій зняття готівки, безготівкового переказу з рахунку та інших операцій, які не є безготівковою оплатою товарів та послуг (в тому числі, суми комісій, що сплачені за рахунок кредитного ліміту).
Сплачується за кожен факт несплати, несвоєчасної або неповної сплати щомісячного обов’язкового мінімального платежу.
У разі відмовим від такого договору клієнт повинен погасити всю заборгованість за кредитним лімітом, у тому числі відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, згідно з договором, та вчинити інші дії, передбачені Законом України “Про споживче кредитування” та договором.
Клієнт має право достроково розірвати договір за умови погашення всієї заборгованості за кредитним лімітом за процентною ставкою, згідно з договором.
Також ви можете отримати О.Картку+ через BankID: оберіть банк, де у вас є активний рахунок, та сфотографуйте паспорт і ІПН.
Заходи безпеки при користуванні платіжними картками