Що таке торговий еквайринг:
Торговий еквайринг – це не тільки послуга, яка дозволяє за допомогою POS-терміналу приймати до оплати всі типи карток платіжних систем, це сучасний сервіс успішного бізнесу розширяти горизонти серед покупців.
Тарифи:
Підключення до послуги - безкоштовно
Комісія – 1,8% + вартість оренди термінала
Платіжний термінал SSI INTERFACE Verifone Х990 Платіжний термінал Ingenico Desk 3200
Оренда – 600 грн./міс. Оренда – 300 грн./міс.
Вартість покупки – 13690 грн./од.
Технічні характеристики POS-терміналів:
Касові програми з онлайн-фіскалізацією:
І. Юридична особа
1. Витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та/або Опис з кодом доступу;
2. Статут установи та/або Опис з кодом доступу;
3. Схематичне зображення структури власності;
4. Протокол призначення керівника;
5. Наказ про призначення особи (осіб) яка (які) має право розпоряджатися рахунками та майном;
6. Паспорт (ІД-картка), довідка про присвоєння РНКОПП (при наявності ІД картки копію довідки надавати не потрібно) осіб, що мають право розпоряджатися рахунками та майном;
7. Фінансова звітність за останній звітний період;
8. Ліцензії, дозволи, свідоцтва (у разі наявності);
9. Документи на представника клієнта: паспорт (ІД-картка), довідка про присвоєння РНОКПП (при наявності ІД картки копію довідки надавати не потрібно), довіреність (оригінал);
10. Довідка з банку про відкриття рахунку (який буде використовуватись при здійсненні фінансових операцій);
11. Довідку про реєстрацію місця проживання/витяг з ЄДДР (у випадку наявності ІД-картки) осіб, що мають право розпоряджатися рахунками та майном та/або представника.
12. Опитувальник.
13. Заявка реєстрації Довірителя у сервісі iPay (додаток до договору).
14. Договір оренди/документ, що підтверджує право власності приміщення (скан)
ІІ. Фізична-особа підприємець
1. Витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2. Паспорт (ІД-картка), довідка про присвоєння РНКОПП (при наявності ІД картки копію довідки надавати не потрібно);
3. Податкова декларація за останній звітний період;
4. Ліцензії, дозволи, свідоцтва (у разі наявності);
5. Паспорт (ІД-картка), довідка про присвоєння РНОКПП (при наявності ІД картки копію довідки надавати не потрібно), довіреність на представника клієнта;
6. Довідка з банку про відкриття рахунку (який буде використовуватись при здійсненні фінансових операцій);
7. Довідку про реєстрацію місця проживання/витяг з ЄДДР (у випадку наявності ІД-картки).
8. Опитувальник.
9. Заявка реєстрації Довірителя у сервісі iPay (додаток до договору).
10. Договір оренди/документ, що підтверджує право власності) приміщення
Копії документів в обов'язковому порядку повинні бути завірені оригінальною печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Копія будь-якого документа вважається належним чином засвідченою, якщо вона виконана методом ксерокопіювання з оригіналу документу, містить підпис уповноваженої за статутом чи довіреністю особи, напис про посаду такої особи, її прізвище та ініціали, скріплена печаткою (за наявності).
Копія Паспорту (ІД-картки) та копія РНКОПП завіряється власником таких документів із зазначенням ПІБ, дати, підпису. Підтвердженням проведення верифікації є підпис уповноваженого працівника із зазначенням його ПІБ, посади, підпису та дати проведення верифікації на копії документу.