
 Олександр ВолтарністДе краще купувати валюту?
Олександр ВолтарністДе краще купувати валюту?
Начальник відділу розвитку клієнтського досвіду
Експерт із понад 17 років досвіду в банківській сфері. Наразі відповідає за лояльність, утримання та повернення клієнтів до банку. Глибоко розуміє специфіку банківських продуктів і процесів, а також ефективно впроваджує зміни, орієнтовані на потреби клієнтів та результативність бізнесу.
Олександр переконаний, що успіх у банківській сфері можливий лише за умови постійного вдосконалення клієнтського досвіду та впровадження актуальних практик та інструментів. Його головний принцип – стратегічний підхід до проєктів і фокус на практичний результат.
Освіта та кар’єра 
Олександр закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом за спеціальністю міжнародна економіка і фінанси.
З 2008 року працював у провідних українських банках. За цей час обіймав посади начальника управління розвитку і підтримки роздрібного бізнесу, керівника проектів та начальника відділу розвитку клієнтського досвіду.
Основні досягнення
1. Вплив на розвиток інклюзивного напряму в Ідея Банк: оцінка доступності відділень та контроль оснащення інклюзивного простору. 
2. Впровадження кешбеку для платіжних карток від мобільного O.Bank. 
 

 Олександр ВолтарністДе краще купувати валюту?
Олександр ВолтарністДе краще купувати валюту?
 Олександр ВолтарністЩо таке кешбек та як він працює?
Олександр ВолтарністЩо таке кешбек та як він працює?
 Олександр ВолтарністХто такий фінансовий консультант і для чого він потрібен?
Олександр ВолтарністХто такий фінансовий консультант і для чого він потрібен?